Bruut Amsterdam en Jalt ontwikkelen Maatjes gezocht voor Oranje Fonds

Bruut Amsterdam en reclamebureau Jalt hebben samen de campagne Maatjes gezocht ontwikkeld voor het Oranje Fonds.

Jalt onderzocht op welke manier deze doelgroep kan worden bereikt en welk verhaal er verteld moet worden om het goede doel volledig tot zijn recht te laten komen. Bruut Amsterdam nam de volledige productie van de multimediale campagne voor haar rekening.

De campagne is bedoeld voor zowel televisie, radio, online als sociale media. Samen met het creatieve team van Jalt ontwikkelde en produceerde Bruut Amsterdam een televisiecommercial van 25 seconden, een radiocommercial, verschillende films voor sociale media en twee verdiepingsverhalen van ongeveer twee minuten waarin de emotie, puurheid en echtheid van de verhalen en de karakters centraal staan.

Maatjes Gezocht is een campagne van het Oranje Fonds met als doel Nederlanders te verbinden tijdens en na deze moeilijke periode

Credits:
Bureau: Jalt | Creatie: Tom de Hooge & Boris Bugter | Account: Sjoerd Reijnen & Benthe Boersma | Productie: Bruut Amsterdam | Regie: Cassandra Offenberg | Productie: Charlotte Spronk

www.oranjefonds.nl
bruut.amsterdam
www.jalt.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.