Brand New Galaxy opent kantoor in Amsterdam voor West-Europese activiteiten

Het snel groeiende en wereldwijd opererende marketing- en technologiebedrijf Brand New Galaxy gaat zijn West-Europese activiteiten vanuit een nieuw kantoor in Amsterdam aansturen. Hun missie: het bieden van uiterst gespecialiseerd en data geoptimaliseerde oplossingen in e-commerce, het leveren van creatieve content en automation & performance improvement vanuit de Nederlandse hoofdstad. Frank Carvalho, wereldwijd bekroond marketing- en reclameman met internationale ervaring, is aangesteld als Managing Director. 

Frank Carvalho, Managing Director, Brand New Galaxy, Amsterdam: “We willen groeien en dat lukt ons, omdat we uitstekend in staat zijn de prestaties van onze cliënten te verbeteren via uiterst gespecialiseerde en data geoptimaliseerde oplossingen. Wij laten hen groeien door gebruik te maken van ons uniek digitale aanbod en van ons wereldwijde netwerk van bedrijven die gespecialiseerd zijn in e-commerce, creatie & contentproductie en Automation & Performance Improvement. We hebben ons nieuw kantoor in Amsterdam gevestigd, omdat de hoofdstad van Nederland groeit en de nieuwe commerciële hub van Europa lijkt te worden.”

De Brand New Galaxy groep, winnaar van talloze awards, biedt wereldwijd end-to-end e-commerce oplossingen en contentproductie. Het bedrijf biedt verschillende unieke methodologieën aan, waaronder Robonauts Pictures E-commerce Real Feel, waarbij gebruik wordt gemaakt van productiedraaiingen die de online productervaring van consumenten vergelijkbaar maakt met een fysieke. Een andere specialiteit van hen is FMCC. Deze “Fast Moving Consumer Communications” methode levert een snelle en schaalbare oplossing voor contentproductie. Onderdeel van Brand New Galaxy’s eigen tools is Synthrone, een modulair en flexibel ecosysteem van geautomatiseerde diensten voor opslag, creatie, lokalisatie, publicatie, tracking en rapportage van content. 

Michał Glapiński, Chief Growth Officer, verantwoordelijk voor International Operations, Brand New Galaxy: “Het efficiënt managen van het volledige digitale ecosysteem is een prioriteit voor bedrijven die op zoek zijn naar manieren om hun groei in e-commerce te stimuleren. Daarom vinden wij, als end-to-end e-commerce-speler met onze global-to-local methodologie, dat een intensievere samenwerking met onze klanten in West-Europa een absolute must is. Ons kantoor in Amsterdam is een natuurlijk gevolg van het bouwen van handige hubs voor goed ontwikkelde klanten en voor diegenen die aan het begin staan van hun e-commerce reis.”

ams.brandnewgalaxy.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.