Arno Peperkoorn Directeur Opleiding OmnicomMediaGroup

Omnicom Media Group Nederland stelt per 1 september Arno Peperkoorn aan als directeur opleiding OmnicomMediaGroup. Hij komt van Result Recruitment en heeft in de Jaren daarvoor uitgebreid meters gemaakt in het digitale medialandschap. Hij is tevens medeoprichter en bestuurder van IncludeNow.

Patrick Molleman, CEO Omnicom Media Group Nederland: “OmnicomMediaGroup heeft grote ambities als het gaat om opleiding en ontwikkeling van talenten. Arno is de ideale leider om dit plan naar het hoogste niveau te trekken.”

Arno Peperkoorn: “De afgelopen acht jaar heb ik als ondernemer met de meest prachtige mensen mogen werken. Ik heb me in die jaren binnen Result vooral gefocust op de interne cultuur, begeleiden van extern talent en het neerzetten van een opleiding Upgrade. Talent en toekomsten bouwen zit in het DNA van Result. Daarnaast heb ik me met IncludeNow de afgelopen zes jaar hard ingezet voor meer Diversiteit en Inclusiviteit binnen onze branche. De kans om als directeur opleidingen te gaan bouwen aan een nieuw talent fundament brengt alles samen wat ik de afgelopen jaren heb mogen doen en is een prachtige uitdaging. Ik verlaat een geweldig bedrijf om te gaan bouwen aan iets totaal nieuws en daar kijk ik enorm naar uit.”

www.omnicommediagroup.com

Lees ook:

[Column] Arno Peperkoorn: Een D&I-sticker op de deur


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.