Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 62823 | Tags:

Managing Director Digital Jeroen Verkroost verlaat OmnicomMediaGroup per 1 januari 2019
10-11-2018 | 21:08:00
Met de volledige integratie van OMG Digital in de labels OMD en PHD verdwijnt de positie van Managing Director voor de digitale groep
Pepsi launches DOOH campaign to retarget fans
09-11-2018 | 08:49:00
Tesla and Edison, Sherlock and Moriarty, Star Wars and Star Trek, the world is packed with epic rivalries, but perhaps none as iconic as Pepsi and a certain red rival. Wanting to settle things once and for all
OmnicomMediaGroup wint groot deel wereldwijde media-account Mercedes
27-10-2018 | 13:20:00
Daimler verdeelt wereldwijde media-account tussen GroupM (China) en OmnicomMediaGroup (rest van de wereld)
[Interview] Jeroen Verkroost over de deelname aan de Media Rally 2018
16-10-2018 | 10:35:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jeroen Verkroost, Managing Director Digital Omnicom Media Group en rijdend voor OMD, neemt deel samen met Dave Frauenfelder
L’Oréal Nederland kiest OMD als mediapartner
23-07-2018 | 08:40:00
Per 1 oktober 2018 gaat mediabureau OMD alle on- en offline campagnes voor haar rekening nemen. L’Oréal had hiervoor een lange samenwerking met Zenith. OmnicomMediaGroup kwam als winnaar uit de bus na een uitgebreid pitchproces waaraan
Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland
25-06-2018 | 10:13:00
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen
[Onderzoek] Organisaties maken verwachtingen consument niet waar
12-06-2018 | 13:30:00
Organisaties in de health en tech sector schieten tekort in innovatie en de voedingssector zorgt niet genoeg voor medewerkers, aldus de Nederlandse consument
Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet
25-05-2018 | 07:51:00
Deze nieuwe generatie media vertegenwoordigers moet analytisch denken en op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen. Daarnaast moeten ze de werking van de verschillende platformen begrijpen. Ze moeten zich bewust zijn van yieldmechanismen en een kennis hebben van de waarde van de aangeboden impressies

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie