Anna Kuiper operationeel directeur bij ZIGT

ZIGT heeft per 1 februari 2021 Anna Kuiper aangesteld als operationeel directeur. ZIGT heeft de functie van operationeel directeur toegevoegd aan de directie. Anna Kuiper is voortaan verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie en organisatie van de media-adviesdiensten binnen ZIGT. Ze is ruim 10 jaar werkzaam binnen ZIGT en was de afgelopen jaren zowel strategy director als teamlead en onderdeel van het managementteam.

ZIGT is de afgelopen jaren sterk gegroeid en het is volgens het mediabureau het juiste moment om de dagelijkse leiding uit te breiden. Naast Anna Kuiper als operationeel directeur bestaat de directie uit Rogier Bruggeman als algemeen directeur en Maarten Buitenhuis als financieel directeur.

Rogier Bruggeman: “Anna Kuiper is als geen ander in staat om ervoor te zorgen dat de organisatie binnen ZIGT goed verloopt en dat onze cultuur en filosofie bewaakt wordt. Dat heeft zij de afgelopen 10 jaar meer dan bewezen. De stap die ZIGT nu zet is feitelijk het formaliseren van een rol die Anna in de praktijk reeds in belangrijke mate vervulde. Naast focus op de interne organisatie zal zij op enkele klanten van ZIGT als strateeg betrokken blijven.”

Anna Kuiper: ‘Het beste uit mensen halen en hier de organisatie op inrichten zodat de dienstverlening aan onze klanten optimaal is heeft altijd mijn aandacht en interesse gehad. Ik kijk er daarom enorm naar uit om vanuit deze rol invulling te geven aan de ambities van ZIGT en onze klanten.”

www.zigt.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.