Anderzorg lanceert campagne Leef #Deleven

Anderzorg heeft de campagne Leef #deleven gelanceerd. Met deze campagne richt Anderzorg zich op de milliennials als jongere doelgroep. De campagne is tot stand gekomen dankzij creative agency XXS Amsterdam en productiehuis Vigics.

Anderzorg wil met deze campagne jongeren meer bewust maken van verzekeringen en laten zien dat met de Flex verzekering zelf regie verkregen kan worden over #deleven. De campagne benadrukt dat Flex van Anderzorg een voordelige verzekering is, waarbij alleen verzekerd kan worden wat echt nodig is, overstappen makkelijk gaat en dat Anderzorg je de mogelijkheid biedt om aan de eigen gezondheid te werken door gebruik te maken van verschillende gezondheidsapps, zoals Headspace.



Voor de campagne is er inspiratie onder andere gehaald uit de snappy beeldcultuur van TikTok. Door diverse cuts en transities te gebruiken binnen realistische scenes wordt de speelsheid en inventiviteit van de doelgroep weergegeven. De campagne laat zien dat het leven onzeker is en men fouten zal maken, maar dat het vooral belangrijk is om in het nu te leven en bewuste keuzes te maken.

Credits

Regie: Donnya Zidan | Producer: Sophie Victorine, Vera de Bod, Michelle van Huisstede | 1st AD: Libbe van Dijk | Fotografie: Juliane Falk | DOP: Stef Kwinten | Focuspuller: Casper Fraij, Jasper - Grip Enterprises | Gaffer DD1: Dwight Cooman | Gaffer DD2: Glenn Bruijntjes | Best Boy DD1: Kevin Thompson | Best Boy DD2: Kenneth van Bochove | Art Director: Jorinde Kirsten - Studio Baks | Art Assistent: Cheriva Volney | Styling: Imre van Schooneveld | Visagie: Faisa Sontodimedjo | Locatie manager: Rory Kloek | PA dag 1: Fabian van der Hulst | Covidmanager/PA dag 2: Demi Gomez |
VFX Supervisor: David Velt | Catering: Nathalie - Lunch Idee | Post producers: Diede Zillinger & Willem Korsten | Edit: Erik ten Brinke | Grading: Wietse van Bezooijen | VFX/GFX: David Velt| Music & Sound: Niels @ Audentity

www.vigics.com
www.xxs.amsterdam
www.anderzorg.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.