Aidsfonds en Gardeners lanceren Lang-zullen-ze-leven-slinger

Gardeners ontwikkelde voor het Aidsfonds de Lang-zullen-ze-leven-slinger. Hiermee vraagt het fonds aandacht voor de situatie van 1,8 miljoen kinderen met hiv wereldwijd.

Zonder medicijnen overlijdt 50 procent voor  hun tweede verjaardag. Met één pil per dag kunnen deze kinderen gezond oud worden, toch krijgt bijna de helft geen levensreddende medicijnen.

Met de Lang-zullen-ze-leven-slinger, gemaakt in samenwerking met ontwerper Bas Kosters, vier je alle mooie momenten in het leven van je kind. En met de opbrengst van één slinger kan Aidsfonds in zuidelijk Afrika een kind met hiv vinden en zorgen dat het medicijnen krijgt.

Marieke van der Heijden van het Aidsfonds: “We zijn ongelooflijk blij met deze campagne. Met name in zuidelijk Afrika zijn nog steeds honderdduizenden kinderen met hiv die geen levensreddende medicijnen krijgen. De Lang-zullen-ze-leven-slinger brengt dit probleem op een opvallende manier onder de aandacht en is meteen een concrete manier om bij te dragen aan de oplossing. En wie wil er nu niet zo’n vrolijk Bas Kosters ontwerp in huis?”

De Lang-zullen-ze-leven slinger is te koop via aidsfonds.nl/slinger. De campagne zal te zien en beluisteren zijn op radio, social media en middels pr.

www.aidsfonds.nl
www.gardeners.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.