20 november 2025 | Congres Contentmarketing & Webredactie

Op donderdag 20 november 2025 organiseert iO het 13e congres Contentmarketing & Webredactie in Jaarbeurs Utrecht. Het congres biedt antwoorden op de kernuitdaging van moderne contentmarketing: hoe schalen organisaties hun contentproductie op zonder hun menselijke authenticiteit te verliezen? 

Automatisering versus authenticiteit 

Consumenten verwachten geen extra content, maar betere content: op maat, persoonlijk en met impact. Organisaties staan daarom voor de uitdaging hun contentproductie efficiënt op te schalen. AI en automatisering kunnen helpen, op voorwaarde dat de gouden driehoek van mens, proces en technologie in balans zijn. Het congres toont hoe een evenwichtige aanpak organisaties helpt de volgende stap te zetten in hun contentstrategie. 

Boeiende keynotes & workshops 

Keynote-sprekers Alexander KlöppingMichaël Van Damme en Marelle van Beerschoten gaan in op de maatschappelijke impact van AI, de psychologie achter persoonlijke content op schaal en hoe organisaties AI écht kunnen omarmen in plaats van er alleen mee te experimenteren. 

Daarnaast zijn er vele breakout-sessies en workshops over de nieuwste trends en technologische ontwikkelingen, de impact van AI op de contentwereld en praktische tips waarmee deelnemers direct aan de slag kunnen.

Kennisplatform voor contentprofessionals 

Het jaarlijkse congres trekt naar verwachting meer dan 500 contentprofessionals uit diverse sectoren aan. Het geldt als dé ontmoetingsplek voor marketeers, communicatie- en contentprofessionals die hun content persoonlijker, slimmer en toekomstbestendiger willen maken. 

Bestel je ticket hier.

www.congreswebredactie.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Utrecht)

30-09-2025 | 10:46:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Utrecht

[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist (Campus Rotterdam)

30-09-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar SEO Specialist - Campus Rotterdam

[Vacatures] iO zoekt een (Technisch) Webanalist

30-09-2025 | 10:19:00
iO is per direct op zoek naar (Technisch) Webanalist - Campus Den Bosch

[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Rotterdam)

30-09-2025 | 09:44:00
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Rotterdam

[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Utrecht)

30-09-2025 | 09:33:00
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Utrecht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.