Marketing Report

Tag Resultaten

[België] Mortierbrigade maakt tamelijk briljante campagnefilm voor Equal Pay Day van ZIJkant

24-03-2024 | 15:50:00
Hoeveel verdien jij? Het blijft een ongemakkelijke vraag. Dat bewijst een onderzoek dat ZIJkant liet uitvoeren door Ipsos

Belgische ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld

15-03-2024 | 16:20:00
De Belgische brancheverenigingen ACC en UBA hebben – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uitgebracht over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers

WeFilm ontwikkelt Vlaamse verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs

26-02-2024 | 16:44:00
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen

FamousGrey is grote winnaar Belgische Best of Activation Awards

22-11-2023 | 16:00:23
De 32° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld

Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards

22-11-2023 | 15:46:00
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus

HeadOffice winnaar bij de Belgische Best of Content Awards

22-11-2023 | 14:42:00
HeadOffice is met 8 awards voor 4 verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris, het meest bekroonde bureau tijdens de Best of Content Awards

Canvas wordt per 4 september VRT Canvas

23-08-2023 | 11:54:00
Op 4 september 2023 wijzigt de tweede zender van de VRT zijn naam in VRT Canvas. Dit is een stap die volgens  de VRT past binnen de VRTRN 2030-strategie, waarmee de VRT wil uitgroeien tot een centraal digitale mediaorganisatie

België: Groeiende omzet maar dalende winstmarge bureaus in 2022

10-07-2023 | 14:57:00
De creatieve bureaus in België hebben het afgelopen jaar een groei van 15,5 procent bruto marge behaald. Dit blijkt uit de resultaten van de jaarlijkse Profitability Survey van de Belgische branchevereniging ACC

Springbok ontwikkelt Ethias-campagneplatform voor jonge Belgen

17-06-2023 | 17:41:00
De Belgische verzekeraar Ethias heeft een op Belgische twintigers door Springbok ontwikkeld campagneplatform gelanceerd. Met #FailBetter wil Ethias twintigers aanmoedigen om nieuwe stappen te zetten in het leven. Een leven dat bestaat uit vallen en opstaan

Lobke Heisen Juryvoorzitter bij de Belgische BOCA’s

24-05-2023 | 14:26:00
Lobke Heisen, directeur marketing, business development en Creative Director bij LBL Communicatie & Contentmarketing is benoemd tot juryvoorzitter van de Best of Content Awards (BOCA)

DPG Media lanceert VTM Go+ in België: abonnement zonder reclame

03-05-2023 | 13:30:00
DPG Media heeft VTM Go+ in België gelanceerd. Dit is een betaalde reclameloze versie van de gratis streamingdienst VTM Go die wél reclame bevat. VTM Go bevat alle uitzendingen van VTM, VTM2, VTM3, VTM4 en VTM Non Stop Dokters alsmede kinderprogramma’s van onder meer Studio100

Vlaamse zender Eén is voortaan VRT 1 met een andere stijl

01-05-2023 | 11:39:00
Televisiezender Eén heet voortaan VRT 1 en heeft daarmee ook een anderlogo, vormgeving en stijl gekregen.. Op die manier wil de publieke omroep van Vlaanderen het moedermerk VRT centraler zetten. De andere tv-zenders, Canvas en Ketnet, behouden hun naam

De NPO en de VRT gaan intensiever samenwerken

12-10-2022 | 09:03:00
De NPO en VRT gaan intensiever samenwerken. Gezamenlijke programma’s, uitwisseling van programma’s, gedeelde technologie en innovaties, ontwikkelen van technieken om desinformatie te detecteren (en tegen te gaan), de gezamenlijke productie van educatief materiaal en het delen van strategisch onderzoek staan centraal

Menuez International verantwoordelijk voor lokale marketingondersteuning L'Oréal Benelux

12-07-2022 | 09:49:10
L’Oréal gaat alle lokale marketingactiviteiten van de Benelux bij Menuez International onderbrengen. Het marketingbureau is al de partner van L’Oréal Nederland, en daar is nu de verantwoordelijkheid voor België en Luxemburg bijgekomen

Belgische topcreatieven starten Joe Public Antwerpen

14-04-2022 | 11:50:00
Manuel Ostyn en Pieter Staes gaan samen met Strategy Director Mélanie Dalla-Riva de eerder aangekondigde vestiging van Joe Public in België leiden. Joe Public Take-Away Advertising zal 2 mei de deuren openen op de Oude Leeuwenrui in Antwerpen

Marketing- en communicatiebureau Typhoon Hospitality breidt uit naar Antwerpen

12-11-2021 | 15:36:00
Typhoon Hospitality helpt de hospitality branche sinds 2012 met op maat gemaakte marketing en communicatie. Omdat de vraag vanuit België blijft groeien, opent Typhoon Hospitality een kantoor in Antwerpen

Influentials neemt het Belgische Buzzooka over

17-02-2020 | 11:45:00
Het Nederlandse influencermarketingplatform Influentials heeft een stap richting Europese expansie gezet. Influentials is sinds kort eigenaar van de Belgische influencermarktplaats Buzzooka

Intracto Groep neemt marketingadviesbureau Luon over

17-01-2019 | 10:53:00
Intracto Groep (Have a Nice Day en Blue Web Solutions) neemt marketingadviesbureau Luon (inclusief Raak) over.

Reorganisatie Publicis One Benelux

25-07-2018 | 12:02:00
Publicis One organiseert zich in België en Nederland steeds nadrukkelijker rond grensoverschrijdende accounts. Deze krachtenbundeling leidt tot meer samenwerking tussen de tien labels en tussen de Belgische en Nederlandse landenvestiging. Als gevolg van deze voortgaande integratie komt de financiële aansturing van de Belgische en Nederlandse organisatie onder leiding van één CFO te staan

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.