Zuivelhoeve schakelt The Family in voor merkcampagne

Zuivelhoeve is een samenwerking aangegaan met The Family voor de realisatie van een merkcampagne.

Jacqueline Roerink, commercieel directeur van Zuivelhoeve: “De ondernemersmentaliteit die in ons bedrijf zit, voelden we ook bij The Family. En net als wij, is The Family een familiebedrijf. Dus dat sprak ons ook wel aan.”

Het is voor het 39-jarige bedrijf uit Twekkelo de eerste keer dat ze serieus werk maken van hun positionering.  Jacqueline Roerink: "Dat willen we bereiken door een verhaal te vertellen dat net zo echt en oprecht is als onze producten. En eerlijk gezegd vonden we het wel spannend of een bureau uit Amsterdam dat zou aanvoelen. Doordat we vanaf het begin van het strategische en creatieve proces intensief met The Family hebben samengewerkt, is dat heel goed gelukt.”

De campagne draait om de rust waar de zuivel mee wordt geproduceerd. De Zuivelhoeve zelf, waar de Boer’n yoghurt gemaakt wordt, speelt een centrale rol. De basis voor de merkcampagne werd gelegd op de hoeve zelf.

Joris Kuijpers, oprichter/eigenaar van The Family: "Toen we een paar dagen in Twekkelo rondliepen, zagen we dat alles hier op en om De Zuivelhoeve in een ander tempo gaat. Rustiger. En dat is precies het geheime ingrediënt dat zuivel van Zuivelhoeve anders dan andere zuivel maakt.“

Linda de Graaff , oprichter/eigenaar van The Family: “Omdat we in de commercial dichtbij de Zuivelhoeve blijven, heeft Jacqueline Roerink ons geholpen met het zoeken naar mooie locaties. Zij kent als geen ander de buurt. En de yoghurtmaker in de commercial is ook echt yoghurtmaker bij Zuivelhoeve.”



De commercial is op televisie te zien. Om de commercial online kracht bij te zetten, heeft digital content agency C2B een serie aangepaste advertenties voor YouTube, Facebook en Instagram ontwikkeld.

www.thefamily.amsterdam
www.zuivelhoeve.nl




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.