ZB Communicatie Content wint bureaupitch Sociaal-Economische Raad

De Sociaal-Economische Raad (SER) heeft na een pitchtraject gekozen voor ZB Communicatie Content als strategisch contentmarketingbureau. ZB gaat in co-creatie met de SER de strategie, creatie en productie van print en digitale media verzorgen.

Dafna Holtzer, teamleider Contentmanagement bij de SER: "ZB slaagde erin een creatief-strategische aanpak te presenteren die aansluit bij onze crossmediale ambities. Ze hebben in hun voorstel laten zien dat ze het sociaaleconomische domein doorgronden waarop we als adviesorgaan van de regering actief zijn. ZB heeft ons overtuigd dat zij echt een partner zijn. Dat we in co-creatie talenten aan beide zijden benutten en samen de regie voeren.'

Pad naar de toekomst

Merijn Aalbers, Strategy Director bij ZB: "Het vertrouwen in de landelijke politiek en aan de overheid gelieerde organisaties neemt nog altijd af. Dit vraagt van de SER een frisse blik op de wijze waarop we ons naar de buitenwereld toe profileren. Laten zien wat de SER voor Nederland doet en hoe ze dat doet en hoe hun specifieke doelgroepen de helpende hand te bieden, vormt het hart van de strategie en het contentconcept Zicht Op... De komst van Kim Putters als visionaire voorzitter van de SER is daarbij van grote waarde. We kijken ernaar uit om als team ZB samen met het contentteam van de SER het pad naar de toekomst in te slaan."

Sociaal-Economische Raad

De Sociaal-Economische Raad (SER) is de belangrijkste adviesraad voor regering en parlement over sociaaleconomische vraagstukken. In de SER werken ondernemers, werknemers en onafhankelijke kroonleden samen.

ZB Communicatie Content

ZB is een allround bureau voor communicatie & content voor impact met inhoudgedreven communicatie en inspirerende content. ZB werkt onder meer voor opdrachtgevers als Achmea, Pensioenfonds Zorg & Welzijn, Menzis, SNS, BPD en de KNVB.

www.zb.nl

www.ser.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.