Zandbeek werkt voor Funda - ook Waterschap Limburg kiest voor het Eindhovense bureau

Na een bureau-oriëntatie koos Funda voor Zandbeek. Ook Waterschap Limburg kwam na een Europese aanbesteding uit bij het Eindhovense bureau.

68 miljoen bezoekers

Met gemiddeld 68 miljoen bezoekers per maand behoeft Funda geen verdere introductie. Zandbeek gaat voor Funda aan de slag met strategisch advies en ondersteuning op het gebied van marketing-pr en communicatie en met reputatie- en issue management. Funda’s keuze viel op het Eindhovense bureau vanwege de brede ervaring in zowel de vastgoed- als de financiële sector.

Samenwerken voor 5 jaar

Waterschap Limburg gaat de komende 5 jaar samenwerken met Zandbeek op het gebied van zowel corporate communicatie als project- en programmacommunicatie. Het waterschap zorgt in de provincie Limburg voor veilige dijken, droge voeten en schoon en voldoende water. Taken waarvan het belang alsmaar toeneemt.

Zandbeek

Zandbeek is opgericht in 1995. Het bedrijf begint als bureau voor corporate communicatie en pr, wordt volwassen als contentmarketingbureau en groeit uit tot een fanatiek familiebedrijf met award-winning creativiteit als kloppend hart. Zandbeek werd twee keer gewaardeerd als beste marketingbureau van Nederland en verkozen tot contentmarketingbureau van het jaar. Het bureau werkt onder andere voor Aon, Baker Tilly, NHA Thuisstudies, KPN, Rijkswaterstaat, Vebego en Zuyd Hogeschool.

www.zandbeek.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.