Wunderman Thompson stelt Mariska Wilschut aan als Managing Director

Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director van Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op.

Vanuit Amsterdam, Antwerpen en Brussel wordt samengewerkt op nationale en internationale klanten zoals ING, Unilever, Randstad, Plus, MediaMarkt, Microsoft en Johnson & Johnson. De Benelux combinatie wordt leidend gezien in Europa op het gebied van creativiteit en innovatie.

Mariska Wilschut was hiervoor Managing Director van Serviceplan Nederland en werkte daar al binnen een Benelux-organisatie samen met Belgische collega’s in een volledig geïntegreerd bureau. Daarvoor werkte zij o.a. voor True Ideas, INDIE, Y&R, Grey & BBDO.

Mariska Wilschut: "Wunderman Thompson Amsterdam groeit, heeft ambitie en de verdere integratie van de Benelux-organisatie is logisch en voor mij een prikkelend vertrekpunt om aan boord te komen. Carlos Camacho is een fantastische Executive Creative Director, we hebben een aantal mooie nieuwe klanten en gaan verder investeren in nieuw talent. Ik zie volop kansen om te groeien en verheug me erop daar leiding aan te mogen geven.’’

Erwin Jansen, CEO van Wunderman Thompson Benelux: "Mariska is, wat wij in Vlaanderen een echte klanten-madam noemen. Iemand die heel goed begrijpt wat er speelt bij onze klanten, die met hen meedenkt en zoekt naar de beste oplossingen. Zij is iemand die weet te inspireren en innoveren. Zowel naar onze klanten als naar onze mensen. De drie bureaus in Nederland en België gaan vanuit de “one dream, one team” mindset nog intenser samenwerken op lokale, regionale en internationale projecten.’’

www.wundermanthompson.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.