WPP koopt XumaK

WPP heeft aangekondigd dat het via Wunderman Thompson het technische consultancybedrijf XumaK heeft aangekoncht. XumaK is gespecialiseerd in het implementeren van performance gedreven commerciële oplossingen. Een provider van Adobe Experience Manager software en diensten. XumaK werkt voor bedrijven als Digicel en MetLife. Daarbij tracht XumaK de ervaringen van digital touchpoints.

XumaK is gevestigd in Miami in de Verenigde Staten met twee ontwikkelcentra in Guatamala en Colombia. Het bedrijf telt circa 60 werknemers. De overname is in lijn met WPP.

WPP heeft aangegeven geen verdere details over de overeenkomst prijs te geven.

www.wpp.com
www.xumak.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.