
WPP Go One ontwikkelt Ziggo-campagne: Maak vandaag fantastisch
Ziggo lanceert maandag 30 januari een campagne, ontwikkeld door reclamebureau WPP Go One in samenwerking met Holyfools. De bekende buurmannen zien we niet meer terug. In plaats daarvan staan de eindeloze mogelijkheden van technologie centraal.
De eerste vier (mini-)commercials laten kijkers zich verwonderen over de mogelijkheden van vandaag. De campagne komt samen in één centrale boodschap: Maak vandaag fantastisch. De vier tv-commercials van ieder tien seconden worden ondersteund met een landelijke radio-, abri, online- en social media-campagne.
Campagne-uitingen
Ook komen er grote uitingen op de Ziggo Dome en op het reusachtige led-scherm bij de ingang van het hoofdkantoor op Hoog Catharijne in Utrecht. Later volgen ook langere commercials en een merkactivatie die dieper ingaan op de essentie van het merk Ziggo.
Laura van Gestel, director marketingcommunicatie van VodafoneZiggo: “Nederland heeft de meest moderne en betrouwbare netwerken in de wereld, omdat wij voortdurend investeren in de nieuwste technologieën. Maar technologie is een middel, geen doel. Wij vinden het veel belangrijker wat technologie voor jou betekent en wat je er dagelijks mee doet. Dan pas krijgt technologie echt waarde.”
Verder heeft Ziggo in samenwerking met WPP de huisstijl een subtiele opfrisbeurt gegeven met onder andere typografie, meer inclusieve beeldtaal en een andere tone-of-voice. De huisstijl is niet alleen terug te vinden in alle reclame-uitingen, maar ook in de winkels, op het Ziggo-kanaal, op de zes kanalen van Ziggo Sport, online en in de Ziggo Go-app.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert