Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken

Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel, strategen bij TBWA\NEBOKO, lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age. Hierin onderzoeken ze hoe jonge, populaire merken vandaag de dag succesvol worden door de traditionele regels van merkbouw los te laten.

In een tijd waarin consumenten steeds minder reageren op klassieke reclame, laten Maijvis en Eijsvoogel zien hoe merken relevant blijven door zich op een andere manier te verbinden met hun publiek.

Klassieke reclame verliest effect

De whitepaper is ontstaan vanuit de constatering dat traditionele advertisingmodellen hun kracht verliezen. De twee strategen wilden begrijpen wat de nieuwe generatie merken anders doet. Niet vanuit theorie, maar door te leren van merken die zó verweven zijn met cultuur dat ze geen reclame meer hoeven te maken.

Door deze merken te analyseren, ontdekten ze gedeelde principes die laten zien hoe moderne merkbouw werkt: creatiever, menselijker en cultureler dan ooit.

Een praktisch kompas voor marketeers

How to Build a Brand in the Modern Age is geen theoretisch model, maar een praktisch hulpmiddel voor marketeers, strategen en creatieven die hun merk relevant willen houden in een tijdperk van constante verandering.

Het whitepaper is nu te downloaden via de site van TWBA\NEBOKO.

www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DDB Amsterdam gaat op in TBWA\NEBOKO

01-12-2025 | 23:16:00
DDB Amsterdam gaat op in TBWA\NEBOKO. Het is het gevolg van de overname van IPG door Omnicom en de strategie die Omnicom daarna gepresenteerd heeft

Hebben we nog een mening nodig over de overname van IPG door Omnicom?

01-12-2025 | 21:58:00
Dat de overname historisch is, staat buiten kijf. Maar voor mij bewijst het vooral iets anders: Het oude agency-model werkt niet meer

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.