Whitepaper TBWA onthult succesformule van merken

Willem Maijvis en Philippine Eijsvoogel, strategen bij TBWA\NEBOKO, lanceren het whitepaper How to Build a Brand in the Modern Age. Hierin onderzoeken ze hoe jonge, populaire merken vandaag de dag succesvol worden door de traditionele regels van merkbouw los te laten.

In een tijd waarin consumenten steeds minder reageren op klassieke reclame, laten Maijvis en Eijsvoogel zien hoe merken relevant blijven door zich op een andere manier te verbinden met hun publiek.

Klassieke reclame verliest effect

De whitepaper is ontstaan vanuit de constatering dat traditionele advertisingmodellen hun kracht verliezen. De twee strategen wilden begrijpen wat de nieuwe generatie merken anders doet. Niet vanuit theorie, maar door te leren van merken die zó verweven zijn met cultuur dat ze geen reclame meer hoeven te maken.

Door deze merken te analyseren, ontdekten ze gedeelde principes die laten zien hoe moderne merkbouw werkt: creatiever, menselijker en cultureler dan ooit.

Een praktisch kompas voor marketeers

How to Build a Brand in the Modern Age is geen theoretisch model, maar een praktisch hulpmiddel voor marketeers, strategen en creatieven die hun merk relevant willen houden in een tijdperk van constante verandering.

Het whitepaper is nu te downloaden via de site van TWBA\NEBOKO.

www.tbwa.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug

10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR.

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.