[Whitepaper] Ontdek de trends in vooruitkijken en VOD-gebruik in Nederland
Volgens het recente Trends in Digitale Media-onderzoek neemt het vooruitkijken bij Nederlanders toe, terwijl het aantal mensen dat live-tv kijkt en video's streamt stabiel blijft. Het onderzoek, uitgevoerd door GfK, biedt een representatief beeld van het mediagebruik onder Nederlanders van 13 jaar en ouder met internettoegang.
Opvallend is dat alleen NPO Start/Plus en Videoland groei laten zien onder de vijf grootste on-demand aanbieders. De whitepaper van Screenforce biedt een overzicht van de belangrijkste bevindingen op het gebied van apparaatbezit, gebruikte kijkplatforms en kijkgedrag.
Benieuwd naar alle resultaten? Download de volledige samenvatting op de website van Screenforce.
Beeld: Depositphotos.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren
21 november World Television Day
Tv behoudt sterke positie tussen streaming en social video
Lantern laat zien hoe tv consumentengedrag beïnvloedt
Screenforce: Context bepaalt aandacht voor reclames in december
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert