
[Whitepaper] Ontdek de trends in vooruitkijken en VOD-gebruik in Nederland
Volgens het recente Trends in Digitale Media-onderzoek neemt het vooruitkijken bij Nederlanders toe, terwijl het aantal mensen dat live-tv kijkt en video's streamt stabiel blijft. Het onderzoek, uitgevoerd door GfK, biedt een representatief beeld van het mediagebruik onder Nederlanders van 13 jaar en ouder met internettoegang.
Opvallend is dat alleen NPO Start/Plus en Videoland groei laten zien onder de vijf grootste on-demand aanbieders. De whitepaper van Screenforce biedt een overzicht van de belangrijkste bevindingen op het gebied van apparaatbezit, gebruikte kijkplatforms en kijkgedrag.
Benieuwd naar alle resultaten? Download de volledige samenvatting op de website van Screenforce.
Beeld: Depositphotos.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Merken bouwen? Zet in op televisie
VAB-onderzoek: tv-reclame verhoogt digitale betrokkenheid
Inschrijving jubileumeditie TV Masters geopend
Screenforce onderzoekt de rol van aandacht in reclame
AI helpt winnaars Kantar Awards consument beter te raken
Gepubliceerd door: Saskia van Weert