Welkoop de winter in met ZIGT

Welkoop, de winkel voor tuin en dier, is deze week van start gegaan met een nieuwe landelijke wintercampagne. Welkoop slaat een nieuwe weg in met deze grootse campagne. Na een bureau-oriëntatie heeft Welkoop ZIGT gekozen als nieuwe mediapartner. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en executie van zowel off- als online kanalen. Daarnaast worden ook de merk effectmetingen door het bureau georganiseerd.

De wintercampagne is groots van aanpak: een crossmediale campagne gericht op zowel de bestaande als een nieuwe doelgroep van Welkoop: gezinnen met kinderen met een passie voor buiten; tuin- en dierenliefhebbers. Met deze campagne wil Welkoop iedereen, zeker in deze tijden, laten genieten van hun tuin. Met het assortiment van Welkoop en de tuintips, tover je jouw tuin om tot een wintertuin, want deze winter beleven we buiten.

Suzanne van Kuijen, Manager Marketing en Omnichannel van Welkoop over ZIGT: ''Welkoop is een retail organisatie met een pragmatische insteek en een licht eigenzinnig karakter. Tijdens de kennismakingsgesprekken met ZIGT kwamen deze kenmerken ook bij ZIGT naar voren. Het omdenken, de kritische blik en transparante houding spreekt ons erg aan en geeft ons voldoende vertrouwen dat onze media belangen in goede handen zijn bij ZIGT. Ik kijk uit naar een prettige en langdurige samenwerking.''

Anna Kuiper, strategy director van ZIGT over Welkoop: ''Tijdens de eerste gesprekken met Welkoop merkten wij direct een goede klik: open en transparant, no-nonsens en een enorm ondernemerschap. Onze uitgebreide ervaring met retailers komt goed van pas om de beoogde doelstellingen te gaan behalen.''

www.welkoop.nl

www.zigt.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.