Webshop Goedkopekutspullen.nl start proef met one hour delivery

De erotische webshop goedkopekutspullen.nl start met een proef waarbij binnen één uur bezorgd wordt. Het idee achter deze turboservice is dat als mensen in een erotische stemming zijn, zij niet dagen hoeven te wachten om iets met die behoeftes te doen. Dan is het momentum weg. De erotische webshop is een activiteit van Gadgetaria VOF.

Mark Beuving namens Gadgetaria VOF: Online shoppen gaat door het dak, maar de concurrentie ook. Zeker in de erotische categorie. Je moet voortdurend nadenken hoe je je service kunt uitbreiden en verbeteren om de beste en, in ons geval, ook de leukste te worden. One Hour Delivery is een nouveauté in de markt die wij als eerste willen claimen. Wij noemen het gekscherend al Click & Dingdong. We zullen er niet rijker van worden, maar in de wereld van webshops is service alles, dus moet je daarin blijven investeren.”

De ultrasnelle bezorgservice wordt in Amsterdam en omstreken als eerste geïntroduceerd. Van vrijdagavond tot en met zondagavond kunnen inwoners van die regio hun bestelling na één uur verwachten. Op basis van de reacties, afzet en andere uitkomsten wordt besloten óf en in welk tempo andere delen van Nederland aan hun trekken komen.

Over de timing is ook nagedacht. Mark Beuving: “Eind maart is de lente weer begonnen, de periode waarin onze erotische spanningen en paringsdansjes zich het meest manifesteren. Dat vieren wij met One Hour Delivery. Maar omdat deze service ook gelezen kan worden als een flauwe grap, wilden we het wel even over 1 april heen tillen.”

www.goedkopekutspullen.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.