Wayne Parker Kent ontwikkelt campagne Fonds Gehandicaptensport  

Op Black Friday start Fonds Gehandicaptensport de campagne #85procentvoorjouwtalent. Met deze campagne vraagt Fonds Gehandicaptensport aandacht voor het Uniek Sporten platform. Een platform waar mensen met een beperking een sporthulpmiddel kunnen aanvragen. Fonds Gehandicaptensport vergoedt daarbij 85 proccent. Niet alleen op Black Friday, maar het hele jaar door. De campagne is bedacht en geproduceerd door full service contentbureau Wayne Parker Kent.

Enkele tienduizenden mensen met een beperking sporten of bewegen niet, omdat een sporthulpmiddel te duur is of het aanvraagproces te ingewikkeld. Om dat probleem op te lossen, startte Fonds Gehandicaptensport het platform Uniek Sporten hulpmiddelen. Hier kan men terecht voor advies, aanvraag én de financiële afhandeling voor een sporthulpmiddel. Ook het lenen van een hulpmiddel is mogelijk. Het platform is in maart 2021 gelanceerd in samenwerking met VWS. Naast hulp bij de aanvraag, kan men 85 procent van het restbedrag vergoed krijgen. 

Gwen Verhaegh, manager communicatie en voorlichting Fonds Gehandicaptensport: “Sporten moet voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom helpen wij mensen met een beperking het hele jaar door met de aanvraag en financiering van hun sporthulpmiddel. Onze vergoeding is maar liefst 85 procent. Een korting die black Friday waardig is, maar het hele jaar door geldt. Gelukkig wel.’’

Daan Zoetmulder, managing director Wayne Parker Kent: “Met deze online campagne geven we het platform van Uniek Sporten een flinke boost en helpen we hopelijk zoveel mogelijk sporters aan een hulpmiddel. Met de knipoog naar Black Friday hopen we op extra aandacht voor een mooi initiatief. Een bewuste zet, die benadrukt hoeveel voordeel de sporter via dit platform kan krijgen.” 

Het doel van de campagne is zoveel mogelijk mensen bewust maken dat het platform bestaat.

www.85procentvoorjouwtalent.nl
www.unieksporten.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.