Wayne Parker Kent ontwikkelt campagne Fonds Gehandicaptensport  

Op Black Friday start Fonds Gehandicaptensport de campagne #85procentvoorjouwtalent. Met deze campagne vraagt Fonds Gehandicaptensport aandacht voor het Uniek Sporten platform. Een platform waar mensen met een beperking een sporthulpmiddel kunnen aanvragen. Fonds Gehandicaptensport vergoedt daarbij 85 proccent. Niet alleen op Black Friday, maar het hele jaar door. De campagne is bedacht en geproduceerd door full service contentbureau Wayne Parker Kent.

Enkele tienduizenden mensen met een beperking sporten of bewegen niet, omdat een sporthulpmiddel te duur is of het aanvraagproces te ingewikkeld. Om dat probleem op te lossen, startte Fonds Gehandicaptensport het platform Uniek Sporten hulpmiddelen. Hier kan men terecht voor advies, aanvraag én de financiële afhandeling voor een sporthulpmiddel. Ook het lenen van een hulpmiddel is mogelijk. Het platform is in maart 2021 gelanceerd in samenwerking met VWS. Naast hulp bij de aanvraag, kan men 85 procent van het restbedrag vergoed krijgen. 

Gwen Verhaegh, manager communicatie en voorlichting Fonds Gehandicaptensport: “Sporten moet voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom helpen wij mensen met een beperking het hele jaar door met de aanvraag en financiering van hun sporthulpmiddel. Onze vergoeding is maar liefst 85 procent. Een korting die black Friday waardig is, maar het hele jaar door geldt. Gelukkig wel.’’

Daan Zoetmulder, managing director Wayne Parker Kent: “Met deze online campagne geven we het platform van Uniek Sporten een flinke boost en helpen we hopelijk zoveel mogelijk sporters aan een hulpmiddel. Met de knipoog naar Black Friday hopen we op extra aandacht voor een mooi initiatief. Een bewuste zet, die benadrukt hoeveel voordeel de sporter via dit platform kan krijgen.” 

Het doel van de campagne is zoveel mogelijk mensen bewust maken dat het platform bestaat.

www.85procentvoorjouwtalent.nl
www.unieksporten.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.