
VodafoneZiggo lanceert Ziggo-campagne over verrijkte televisiebeleving
VodafoneZiggo heeft een Ziggo-campagne gelanceerd om te benadrukken dat televisie het leven verrijkt. Daarbij toont het van oorsprong kabelbedrijf dat het leven vol mooie televisiemoomenten zit. De commercial omvat memorabele tv-momenten, hoogtepunten uit series en herkenbare filmscenes die verweven worden met het dagelijks leven.
In de campagne benadrukt het bedrijf dat het wil bijdragen aagenieten van alles wat televisie kjiiken en streaming brengt. De campagne is door Go One by WPP ontwikkeld, het vaste multidisciplinaire bureau van WPP die VodafoneZiggo sinds 2019 inzet voor haar marketingcommunicatie.
Credits: Agency: Go One by WPP | Client: VodafoneZiggo | Production: HolyFools | Art Department: Jelier en Schaaf | Editor: Martin Heijgelaar | Grading en online: The Ambassadors | Sounddesign: Thijs Felperlaan | Music: Massive Music | Fotografie: Maarten de Groot
www.vodafoneziggo.nl
www.ziggo.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong