Vierde editie MarCom075 over employer branding en arbeidsmarktcommunicatie

Met sprekers als Mandy Stevens, (algemeen directeur Unique), Dr. Ilja G. Sligte (neurowetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam en mede-eigenaar Brainfirst) en Raymond Bresching (communicatiestrateeg en founder Counter Collective) staat storytelling event MarCom075 dit keer helemaal in het teken van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie.

Op donderdag 6 april geven zij antwoord op de twee belangrijkste vragen voor elke werkgever: hoe werf en behoud je talent?

Employer branding en arbeidsmarktcommunicatie

Het thema wordt vanuit verschillende interessante perspectieven uitgelicht. Mandy Stevens van Unique deelt de eerste resultaten van Uniqueverse. Het uitzendbureau lanceerde eind vorig jaar een virtuele wereld waarin de jongste generaties (anoniem) kunnen solliciteren. Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Dr. Ilja Sligte vertelt hoe werkgevers door brein aan baan te koppelen talent voor zich kunnen behouden. Raymond Bresching vertelt hoe storytelling en pr een werkgeversmerk kunnen maken of breken. Laatstgenoemde is communicatiestrateeg bij Counter Collective, initiatiefnemer van MarCom075. 

Marketing Zaanstreek partner MarCom075

Marketing Zaanstreek verbindt zich voor 2023 als partner aan MarCom075. Marketing Zaanstreek werkt samen met de gemeente en partners aan het imago van de Zaanstreek, onder andere in de Metropoolregio Amsterdam.

Anneke Wijdogen-Vis, directeur van Marketing Zaanstreek: "De Zaanstreek moet niet alleen een aantrekkelijke plek zijn om in te wonen en om te bezoeken, maar ook om in te ondernemen. Een initiatief als MarCom075 draagt hier aan bij door kennis en inspiratie te delen en door marketing en communicatiespecialisten in de streek te verbinden. Vandaar dat we dit initiatief een warm hart toedragen."

Muzikale afsluiting

Eileen van Vliet, communicatieadviseur bij Counter Content en talentvol DJ met optredens op Lowlands en Amsterdam Dance Event, neemt de muzikale omlijsting van de aansluitende borrel voor haar rekening samen met Kevin Lo. Zo is er aan het eind van het inhoudelijke programma een vleugje Lowlands en ADE te horen op MarCom075. 

Meer informatie en gratis registreren? Kijk dan op Eventbrite.

www.countercontent.nl

www.countercreatives.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.