VDS Custom Media maakt glossy relatiemagazine voor Girav met Jasper Cillessen

VDS Custom Media, onderdeel van VDS Publishers, onder andere uitgever van TopGear en JFK, heeft deze maand een custom-project voor Girav afgerond.

Voor Girav maakte de JFK-redactie opnieuw een glossy relatiemagazine in een oplage van 85.000, dat speciaal bedoeld is voor de klanten van Girav. Girav kennen we al meer dan 10 jaar als het merk van de perfect zittende T-shirts, die verkrijgbaar zijn in maar liefst 17 maten. Inmiddels ontwikkelt Girav zich steeds meer als hét merk voor bovenkleding van mannen, want naast T-shirts maken ze ook polo’s, overhemden en andere sportshirts. Deze online fashion-speler heeft als doelstelling om een lifestyle om het merk heen te creëren. Voor deze uitgave van het relatiemagazine werd exclusief samengewerkt met doelman Jasper Cillessen, Girav-klant van het eerste uur.

Paul Laurey, commercieel directeur VDS Custom Media, stelt tailormade producties samen voor klanten vanuit de expertise van JFK en TopGear. Door onze ervaring met deze merken zijn wij thuis in de business van onze opdrachtgevers en weten we de communicatiedoelstellingen als geen ander te realiseren in de look & feel van de doelgroep. Zonder onszelf te veel op de borst te willen kloppen: automotive, fashion en mannen-lifestyle zitten in het DNA van VDS Custom Media.

www.vds-publishers.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.