VDS Custom Media maakt glossy relatiemagazine voor Girav met Jasper Cillessen

VDS Custom Media, onderdeel van VDS Publishers, onder andere uitgever van TopGear en JFK, heeft deze maand een custom-project voor Girav afgerond.

Voor Girav maakte de JFK-redactie opnieuw een glossy relatiemagazine in een oplage van 85.000, dat speciaal bedoeld is voor de klanten van Girav. Girav kennen we al meer dan 10 jaar als het merk van de perfect zittende T-shirts, die verkrijgbaar zijn in maar liefst 17 maten. Inmiddels ontwikkelt Girav zich steeds meer als hét merk voor bovenkleding van mannen, want naast T-shirts maken ze ook polo’s, overhemden en andere sportshirts. Deze online fashion-speler heeft als doelstelling om een lifestyle om het merk heen te creëren. Voor deze uitgave van het relatiemagazine werd exclusief samengewerkt met doelman Jasper Cillessen, Girav-klant van het eerste uur.

Paul Laurey, commercieel directeur VDS Custom Media, stelt tailormade producties samen voor klanten vanuit de expertise van JFK en TopGear. Door onze ervaring met deze merken zijn wij thuis in de business van onze opdrachtgevers en weten we de communicatiedoelstellingen als geen ander te realiseren in de look & feel van de doelgroep. Zonder onszelf te veel op de borst te willen kloppen: automotive, fashion en mannen-lifestyle zitten in het DNA van VDS Custom Media.

www.vds-publishers.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s

28-11-2025 | 11:51:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus

28-11-2025 | 08:46:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus

The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025

27-11-2025 | 14:17:00
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award

Sanne Houterman: Zo bouwt Cheil aan Nongshim in Europa

27-11-2025 | 14:01:23
In dit interview spreken we Sanne Houterman, Strategy Director van Cheil Benelux, over de keuzes achter die samenwerking.

Filmha.ai brengt kerstcommercial volledig tot leven met AI

27-11-2025 | 12:55:00
De studio wil met deze productie laten zien dat technologie een rol kan spelen in het ondersteunen van menselijkheid en emotie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.