Validators en KICK! Creative Agency gaan samenwerken

Na eerdere gezamenlijke klantprojecten hebben Validators en KICK! Creative Agency hun partnership deze week officieel beklonken. Validators test vanaf nu de effectiviteit van creaties van KICK!, zodat hun uitingen voor de start van een campagne nog geoptimaliseerd worden. Dit geldt voornamelijk voor video, banners en DOOH. Met deze samenwerking worden de researchtools en wetenschap maximaal ingezet om de beste creaties te maken voor de klanten van KICK!

Gabriel Koops, Managing Director van KICK! Creative Agency: “Deze samenwerking maakt onze propositie uniek. Dat we creaties vooraf kunnen testen en optimaliseren maakt het cruciale verschil voor het succes van de campagnes van onze klanten. De eerste pilots geven direct geweldige resultaten en we kunnen niet wachten om meer klanten hiervan te laten profiteren.”

Juist in deze coronatijden is meetbare creatie relevant. Het gedrag van consumenten is veranderd en hoewel steeds meer consumenten van mening zijn dat merken hun reclames gewoon weer mogen insteken als altijd, is de context nu natuurlijk heel anders dan een paar maanden geleden. Dit kan een andere perceptie opleveren. Om de reacties vooraf te kunnen onderzoeken, geeft dan ook een grote meerwaarde.   

Martin Leeflang, CEO van Validators: “Ik ben onwijs trots dat KICK! ons heeft gekozen als vaste partner om hun creaties mee te optimaliseren. De samenwerking tussen een reclamebureau en onderzoeksbureau is best bijzonder. Alleen door te testen krijg je de emotionele beleving van je creatie scherp. Naast de creatieve kracht meten we ook de impact in media en verschillende doelgroepen. Dit geeft KICK! extra power bij het maximaliseren van campagnes.”

www.validators.nl
kick-reclame.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.