Typhoon Hospitality lanceert zusterbedrijf Brandchef

Typhoon Hospitality heeft op 1 januari 2021 Brandchef gelanceerd: een branding agency gespecialiseerd in de horeca. Typhoon Hospitality richtte zich als bureau voor pr, marketing, communicatie en merken al op de horeca.

Rachel Persoon, eigenaar van Typhoon Hospitality: "Door de jaren heen ontvingen wij als hospitality marketingbureau al vele aanvragen voor merkconsultancy, branding- en designopdrachten en nu is het tijd om deze opdrachten uit te voeren onder de eigen branding vlag van Brandchef. Met Brandchef en Typhoon zijn we in staat om bedrijven in verschillende fasen van hun levenscyclus te ondersteunen.”

Typhoon Hospitality heeft de afgelopen periode samengewerkt met onder meer Nespresso, Baoase Luxury Resort, Hendricks Gin en verschillende restaurants. 

Dorien Kuiken, General Manager van Typhoon Hospitality: “Het ontstaan van Brandchef is heel natuurlijk gegaan; we merkten dat klanten ons advies steeds vaker al in de concept- of ontwikkelingsfase goed konden gebruiken. Zaken als marktonderzoek, een goed doordachte huisstijl en tone of voice, een solide brandguide, daar zien horecaondernemers en hospitality-merken steeds meer de waarde van in. Omdat wij die kennis in huis hebben was het een logische volgende stap.”

De dagelijkse leiding komt in handen van Shay Corbett. Shay Corbett was eerder al betrokken bij een aantal branding projecten binnen Typhoon Hospitality en eerder werkzaam als consultant bij de Puccini Group in San Francisco.

www.branchef.amsterdam
www.typhoonhospitality.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.