The Brand Father benoemt Anne Sophie Erbé tot Head of Brand

The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé benoemd tot Head of Brand. Zij wordt verantwoordelijk voor de internationale groei en strategische ontwikkeling van The Brand Father, maar zal ook een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van huidige klanten

The Brand Father heeft de afgelopen twee jaar Brand Partnerships weten te realiseren voor merken als Heineken, Unilever en Philips TV & Sound. Het hoogtepunt was de officiële wereldwijde opening van het Formule 1-seizoen in 2020 voor Heineken samen met dj Oliver Heldens.

Anne Sophie Erbé deed haar strategische kennis en ervaring op bij de VICE Media Group. Daar werkte ze 4,5 jaar lang als publisher, new business lead en (senior) account manager. Ze was  verantwoordelijk voor editorial partnerships met onder meer Eurosonic Noorderslag, Amsterdam Dance Event en verschillende merken waaronder Jumbo, Mazda en Karvan Cévitam. In diezelfde periode startte ze met haar werkzaamheden als bestuurslid voor non-profit organisatie Jonge Honden, waarbij ze de nieuwe generatie creatieven met de juiste bureaus, merken en organisaties in contact bracht.

Anne Sophie Erbé: “Binnen zowel Virtue als het Jonge Honden-bestuur sprak met name de verbindende factor mij aan. Ik heb dan ook onwijs veel zin om te starten bij The Brand Father, de agency waar de core business bestaat uit verbinden.”

Rik Woldring, CEO bij The Brand Father:: “Het is bijzonder om juist nu deze investering te kunnen doen. Dit kan doordat merken blijven investeren in sterke Brand Partnerships. Anne Sophie is met haar ervaring en kennis een geweldige toevoeging. Het maakt onze agency klaar voor de volgende stap.”

Peter Meere, mede-oprichter en CCO van The Brand Father: “Met The Brand Father bezitten we specifieke kennis en een wereldwijd netwerk binnen de entertainmentbranche. Deze kennis is van grote waarde gebleken voor andere bureaus. Zo zijn we onlangs samenwerkingen aangegaan met grote internationale bureaus, waarbij we hen ondersteunen bij het uitvoeren van de entertainmentstrategie voor verschillende klanten. Bureau samenwerkingen zijn voor ons dit jaar een belangrijke focus, we zullen ook zeker gebruik maken van Anne Sophie Erbé haar bureau ervaring en netwerk."

www.thebrandfather.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.