Tessa de Graaf versterkt We Are Era als Branding & Community Manager

We Are Era (voorheen Divimove) heeft Tessa de Graaf per maart 2022 aangetrokken als Branding & Community Manager. We Are Era is een talent agency en het berijf achter Enzo Knol, Nikkie de Jager (NikkieTutorials), Kelvin Boerma (Kalvijn) en Monica Geuze. Ook Govert Sweep, Jesper Hesseling (Meester Jesper), Robin Martens en Siham Shaikh (Sisi Bolatini) zijn bij We Are Era aangesloten.

Het bedrijf is net als RTL Nederland en Fremantle onderdeel van RTL Group.

Met Tessa de Graaf zal We Are Era zich in Nederland meer kunnen richten op het onderscheidende en variërende talentenportfolio. Binnen deze rol zal zij zowel on- als offline verantwoordelijk worden voor het creëren van cross mediale zichtbaarheid.

Tessa de Graaf werkte van april 2018 tot februari 2022 als Marketing Manager bij CTM Entertainment gewerkt. Daar rondde ze projecten af met Nederlandse artiesten zoals Tony Junior, Jan Smit en FeestDJruud. Bij We Are Era is ze verantwoordelijk voor het leggen van betekenisvolle relaties met pr agency’s, casting bedrijven, publishers, omroepen en andere broadcasters.

Tessa de Graaf: “Ik ben super enthousiast over mijn nieuwe baan bij We Are Era. Het team heeft in de loop der jaren een toonaangevend portfolio opgebouwd die zowel on- als offline ingezet kan worden. Ik kan niet wachten om met mijn passie voor social media en trends een nieuwe PR-strategie op te zetten voor We Are Era.”

Renee Snaak, Head of Talent Partnerships: “We zijn ontzettend blij met de komst van Tessa de Graaf. Niet alleen ligt onze focus op het uitbreiden van ons portfolio, maar ook op het zo veel mogelijk uithanden nemen van taken van de influencers en artiesten zodat zij zich volledig kunnen focussen op het creatieve proces. Door de grote diversiteit aan mediaplatformen is het noodzakelijk dat er meer focus komt voor een doordachte digitale mediastrategie en uitvoering die de zichtbaarheid van onze talenten vergroot."

www.weareera.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.