Tessa de Graaf versterkt We Are Era als Branding & Community Manager

We Are Era (voorheen Divimove) heeft Tessa de Graaf per maart 2022 aangetrokken als Branding & Community Manager. We Are Era is een talent agency en het berijf achter Enzo Knol, Nikkie de Jager (NikkieTutorials), Kelvin Boerma (Kalvijn) en Monica Geuze. Ook Govert Sweep, Jesper Hesseling (Meester Jesper), Robin Martens en Siham Shaikh (Sisi Bolatini) zijn bij We Are Era aangesloten.

Het bedrijf is net als RTL Nederland en Fremantle onderdeel van RTL Group.

Met Tessa de Graaf zal We Are Era zich in Nederland meer kunnen richten op het onderscheidende en variërende talentenportfolio. Binnen deze rol zal zij zowel on- als offline verantwoordelijk worden voor het creëren van cross mediale zichtbaarheid.

Tessa de Graaf werkte van april 2018 tot februari 2022 als Marketing Manager bij CTM Entertainment gewerkt. Daar rondde ze projecten af met Nederlandse artiesten zoals Tony Junior, Jan Smit en FeestDJruud. Bij We Are Era is ze verantwoordelijk voor het leggen van betekenisvolle relaties met pr agency’s, casting bedrijven, publishers, omroepen en andere broadcasters.

Tessa de Graaf: “Ik ben super enthousiast over mijn nieuwe baan bij We Are Era. Het team heeft in de loop der jaren een toonaangevend portfolio opgebouwd die zowel on- als offline ingezet kan worden. Ik kan niet wachten om met mijn passie voor social media en trends een nieuwe PR-strategie op te zetten voor We Are Era.”

Renee Snaak, Head of Talent Partnerships: “We zijn ontzettend blij met de komst van Tessa de Graaf. Niet alleen ligt onze focus op het uitbreiden van ons portfolio, maar ook op het zo veel mogelijk uithanden nemen van taken van de influencers en artiesten zodat zij zich volledig kunnen focussen op het creatieve proces. Door de grote diversiteit aan mediaplatformen is het noodzakelijk dat er meer focus komt voor een doordachte digitale mediastrategie en uitvoering die de zichtbaarheid van onze talenten vergroot."

www.weareera.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne

28-08-2025 | 09:02:00
Hiermee richt het bedrijf zich op gezinnen en studenten die na de zomer weer beginnen aan een nieuw school- en studiejaar.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL

27-08-2025 | 17:26:56
Tijdens de SAIL-in van SAIL Amsterdam 2025 werden bezoekers verrast met een opvallende campagne van Werkenindehaven.amsterdam.

Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland

27-08-2025 | 09:33:00
Na eerdere campagnes in Nederland en België werkt Natwerk nu ook voor BiFi in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.