Team5pm benoemt psycholoog Lara Herpers als Director of People and Culture

Lara Herpers is aangesteld tot Director of People & Culture van Team5pm. Zij is van origine psycholoog en organisatieadviseur. In haar rol bewaakt zij het DNA en de cultuur van Team5pm. Zij zorgt dat iedere medewerker ondanks de snelle groei die het bureau ondergaat gezien blijft worden, autonomie ervaart en teamleden onderling in een optimale relatie met elkaar kunnen blijven samenwerken. Lara Herpers heeft voorheen gewerkt bij Wayne Parker Kent, Mediahuis en jongeren adviesbureau JongeHonden. Daarnaast is zij zelfstandig relatietherapeute.  

Jelmer Wind, Co-founder Team5pm: “Team5pm streeft er naar de coolste werkplek te zijn en ook te blijven voor collega’s. We zijn in drie jaar tijd van vier naar 80 teamleden gegroeid, en willen onze prettige cultuur en DNA graag voor iedere collega blijven waarborgen. Hierdoor zijn we op zoek gegaan naar een Director of People & Culture, die een benadering heeft die bij ons past en meebouwt aan het bureau van de toekomst. Binnen deze veranderende wereld is hiervoor een ander type persoon nodig dan een traditionele hr-Manager. Iemand die onze waarden en filosofie begrijpt, en wat daarvoor nodig is. Dit hebben we gevonden in Lara Herpers, die organisatieadviseur en psycholoog is, maar ook de mediawereld goed kent. Hierdoor kunnen onze teamleden hun vak en unieke talent blijven beoefenen, waarin zij verantwoordelijkheid en vrijheid hebben, maar ook groeien als mens en professional.”

Lara Herpers: “De succesvolle organisatie van nu is wendbaar, verandert continu, is trust based, zo plat mogelijk en opereert autonoom. Ik heb gezien dat Team5pm hier sinds de start al een stevige fundering voor heeft gebouwd. Werken bij Team5pm betekent met een lach op je gezicht naar kantoor gaan, je veilig voelen, optimaal kunnen presteren en plezier maken. Binnen deze omgeving is er ook ruimte om eerlijk en direct te zijn. De keuze om dit nieuwe avontuur aan te gaan was dan ook vrij snel gemaakt. Ik zie Team5pm als koploper, die vanuit DNA de juiste aandacht geeft aan alle teamleden - die het succes van de organisatie zijn. Mijn taak nu is om dit verder door te zetten en dit DNA te bewaken. Mijn kennis en achtergrond draagt bij om ervoor te zorgen dat iedereen, ondanks - of misschien wel dankzij - de snelle groei van Team5PM gezien en gewaardeerd blijft worden, en de juiste stappen kan blijven maken om zichzelf te blijven ontwikkelen.”

www.team5pm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happines Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan

Havas Lemz ontwikkelt CHECK-campagne voor Dienst Toeslagen

07-10-2025 | 10:38:00
Dienst Toeslagen start een campagne die mensen aanmoedigt hun toeslagen aan te passen bij veranderingen in hun leven

team5pm en fonQ lanceren campagne rond woonstijl

07-10-2025 | 10:21:00
Online woonwinkel fonQ lanceert een online campagne, ontwikkeld in samenwerking met team5pm, die Nederlanders aanzet hun eigen woonstijl te ontdekken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.