Marketing Report

Tag Resultaten

[DutchMedia Podcast] over Viaplay/Formule 1, Yoursafe Radio, KPN, een voetbaltoernooi van FIFA en Apple en George Freriks over AFN

26-04-2024 | 08:24:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

DPG Media Radio: Hoger aandeel radio in mediamix leidt tot betere scores op merk KPI's

25-04-2024 | 09:56:34
In 2022 en 2023 ging zo’n 9 procent van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen

Viaplay komt met reclameversie streamingdienst

24-04-2024 | 01:35:00
Viaplay heeft bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers aangekondigd met een reclameversie te kommen. Deze versie zou omstreeks de zomer worden gelanceerd

Lab³ produceert volledig door AI gegenereerde podcast

23-04-2024 | 15:48:50
Creative audio agency Lab³ lanceert Cookie Conspiracy, een volledig door AI gegenereerde podcast.

TBWA en NS inspireren mensen met merkcampagne om de trein te nemen

23-04-2024 | 14:04:00
De NS lanceert in samenwerking met TBWA\NEBOKO een campagne die het merk een richting geeft. Het doel is om meer Nederlanders te inspireren

Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden

22-04-2024 | 16:08:29
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

Blauw Gras (ACE) ontwikkelt campagne-app RTL Nieuws & Entertainment

22-04-2024 | 15:19:00
Blauw Gras (ACE) heeft voor en met RTL Nederland de campagne ontwikkeld voor de vernieuwde app van RTL Nieuws & Entertainment. De campagne wordt gevoerd via tv, abri's en online

Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal

22-04-2024 | 11:40:29
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?

Lucien Brouwer neemt rol en positie Paul Doop over in Raad van Bestuur NPO

19-04-2024 | 21:44:18
Lucien Brouwer is benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van de NPO. Hij neemt per 1 juli 2024 de rol en taken over van Paul Doop die sinds augustus 2019 lid was van de Raad van Bestuur van de NPO en met pensioen gaat.

TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp

19-04-2024 | 12:00:00
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR

Dave van Leeuwen (ZIGT): Radioreclame in je mediamix: werkt het nog wel?

19-04-2024 | 11:00:30
We leven in een wereld waarin visuele stimuli hoogtij vieren. Dan stel je jezelf als marketeer vast wel eens de vraag of auditieve media nog wel een effectief middel zijn om je doelgroep te bereiken

[Vacatures] Fremantle zoekt een Project Controller

19-04-2024 | 08:35:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Project Controller

[Vacatures] Fremantle zoekt een Senior Business Controller

19-04-2024 | 08:05:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Senior Business Controller

Telegraaf en NOS: Viaplay houdt Formule 1 tot 2029 voor 45 miljoen per jaar

19-04-2024 | 00:12:33
Viaplay behoudt de Nederlandse rechten voor het live mogen uitzenden van de Formule 1 tot 2029 voor 45 miljoen euro per jaar. Dit stellen De Telegraaf en de NOS op basis van meerdere bronnen

[Interview] Liesbeth Bakels (Moederannecasting): Wij casten het liefst live

18-04-2024 | 20:38:00
Liesbeth Bakels is Managing Director van Moederannecasting. We spreken haar over hoe casten anno 2024 werkt voor met name reclamefilmpjes.

[Column] David de Jong: Het nutteloze mediadebat over de NPO: iedereen deed een plas….

18-04-2024 | 15:20:00
Na anderhalf jaar was er eindelijk weer een echt mediadebat in de Tweede Kamer dat vooral over de NPO ging. Je zou denken nu komt het. Kamerleden gaan inhoudelijk een echte discussie aan hoe het verder zal moeten met het hele publieke stelsel en hun ideeën geven

Michiel Marsman & Dion Holla (Sizzer): Sonic Branding, maar dan sexy: jouw merk als muziekfestival

18-04-2024 | 13:10:00
Tegenwoordig hebben merken steeds meer moeite om hun doelgroep te bereiken en relevant te blijven. Muziek is hiervoor een buitengewoon krachtige tool, echter - hoe werkt dit dan? 

[Whitepaper] Screenforce: Waarom TV nog steeds de basis vormt van effectiviteit

16-04-2024 | 10:34:00
Marketinggoeroe Peter Field is het meest bekend vanwege zijn effectiviteitonderzoeken en vanwege zijn interessante presentaties tijdens internationale marketingcongressen

BiFi kiest voor Natwerk en lanceert campagne: Stiekem de Lekkerste

16-04-2024 | 09:15:00
Met een humoristische campagne zet Natwerk BiFi neer als een onweerstaanbare guilty pleasure. De commercial is samen met DPPLR geproduceerd

Saskia van Gulick start Your Second Opinion

14-04-2024 | 17:46:00
Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgerichtSaskia van Gullick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.