Suze Ruyten (account & operations) en Pim van den Bergh (creatief strateeg) naar social first agency Unlike

De Amsterdamse social first agency Unlike groeit snel en breidt uit met nieuwe talenten: Suze Ruyten (account & operations) en Pim van den Bergh (creatief strateeg). Unlike helpt merken groeien in de wereld van entertainment en fandom. Gedreven door lef en experimenteel denken zijn het merk, merk domein en communities altijd het startpunt van strategie, creatie, content en advertising.

Thomas

Thomas Elias, managing director Unlike: “We delen dezelfde ambitie en zijn heel blij met de kennis en kunde die we met Suze en Pim in huis hebben gehaald.”

Suze

Suze komt van het content marketing bureau Yune, waar ze de afgelopen twaalf jaar veel verschillende rollen heeft gehad; van Head of Video tot Senior Account manager. Deze ervaring past bij de ontwikkeling en ambitie van Unlike waar ze de rol van Account & Operations director op zich zal nemen.

Suze Ruyten: “Ik kijk er enorm naar uit om opnieuw aan de ontwikkeling van een jong bureau mee te mogen werken. Om echt aan iets te ‘bouwen’ en het vervolgens te zien groeien is uiteindelijk toch het allerleukst. De reden dat ik voor Unlike koos, is vanwege de menselijkheid. De saamhorigheid en ruimte voor authenticiteit die hier is, is uniek en daar kan geen ander bureau tegenop!”

Pim

Pim maakte de overstap van het creatieve team van Kees de Boekhouder naar Unlike. Daar was hij verantwoordelijk voor de social content en communicatie. Met strategie en concepten zal Pim als gedragswetenschapper merken nog beter kunnen helpen om nieuwe doelgroepen aan hen te kunnen binden.

Pim van den Bergh: “De social first manier waarop Unlike het werk benadert vind ik interessant. Ik denk dat het de toekomst van advertising is. Daarnaast voelde ik mij meteen aangesproken door de propositie waarin het gesprek centraal staat. De waarde van het gesprek wordt veelal onderschat tegenwoordig. Ik hoop met de juiste woorden bij te kunnen dragen aan deze missie.”

Suze en Pim sluiten zich aan bij team Unlike nadat het bedrijf is verhuisd vanuit het centrum van Amsterdam naar Amsterdam-Noord. De nieuwe kantoorruimte in de Groene Draeck, op de Grasweg 71, biedt nieuwe groeimogelijkheden voor het inmiddels 10-koppige team.

Unlike

Unlike is een social first agency, gedreven door lef en experimenteel denken. Met als doel het creëren en ontwikkelen van merken, inhakend op de snel groeiende verschuivingen in de wereld van entertainment en fandom. Wij helpen merken groeien aan de hand van het Unlike social growth model, waarbij het merk, merk domeinen en de communities het startpunt zijn. Klanten die tot Unlike toebehoren zijn o.a. voor Yamaha music (europe), Lyceo, Best Kept Secret, Ebbinge en Lebara.

www.unlike.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.