Suzanne Visser als senior accountmanager naar Bravoure

Bravoure, strategisch digitaal bureau in Amsterdam, versterkt het team met de komst van Suzanne Visser. Als accountmanager zal Suzanne zich richten op het uitbouwen van duurzame samenwerkingen en het begeleiden van klanten bij het verzekeren van hun digital longevity op de lange termijn.

Suzanne Visser is bestuurslid van Dutch Digital Design en komt over van Kaliber Interactive, waar ze als Senior Interactive Producer en Client Services Manager werkte voor verschillende mooie merken. Ze heeft ruime ervaring in het bouwen aan langdurige relaties bij de ontwikkeling van merkstrategieën, full funnel campagnes en digitale platforms. Ze zal haar expertise inzetten om op diverse accounts te adviseren en deze uit te bouwen.

Van projectbasis naar accountbasis

Kim Krauwel, Managing Partner bij Bravoure: “Wij willen van een organisatie op projectbasis naar een organisatie op accountbasis gaan. Deze transitie maken wij door om partners te ondersteunen in hun digital longevity, waarbij we met Suzanne Visser iemand in huis halen die heeft aangetoond relaties te kunnen uitbouwen. Met haar ervaring in accountmanagement en uitstekende kennis en haar netwerk en achtergrond in de culturele industrie en design is ze een perfecte toevoeging aan ons team.”

Suzanne Visser: “Vanuit mijn bestuursfunctie bij Dutch Digital Design heb ik Bravoure en de hoge kwaliteit van hun werk leren kennen. Het team is duidelijk gedreven om te innoveren en gaat zowel strategisch als technisch continu de uitdaging aan om de impact van hun werk te vergroten. Dit past perfect bij mijn ondernemersgeest en ambitie om nieuwe verbindingen te leggen en de zichtbaarheid van hun werk te vergroten. Mijn doel is om Bravoure en hun geweldige werk nog prominenter op de kaart te zetten.”

Foto: Christa Romp

www.bravoure.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.