Suzanne Visser als senior accountmanager naar Bravoure

Bravoure, strategisch digitaal bureau in Amsterdam, versterkt het team met de komst van Suzanne Visser. Als accountmanager zal Suzanne zich richten op het uitbouwen van duurzame samenwerkingen en het begeleiden van klanten bij het verzekeren van hun digital longevity op de lange termijn.

Suzanne Visser is bestuurslid van Dutch Digital Design en komt over van Kaliber Interactive, waar ze als Senior Interactive Producer en Client Services Manager werkte voor verschillende mooie merken. Ze heeft ruime ervaring in het bouwen aan langdurige relaties bij de ontwikkeling van merkstrategieën, full funnel campagnes en digitale platforms. Ze zal haar expertise inzetten om op diverse accounts te adviseren en deze uit te bouwen.

Van projectbasis naar accountbasis

Kim Krauwel, Managing Partner bij Bravoure: “Wij willen van een organisatie op projectbasis naar een organisatie op accountbasis gaan. Deze transitie maken wij door om partners te ondersteunen in hun digital longevity, waarbij we met Suzanne Visser iemand in huis halen die heeft aangetoond relaties te kunnen uitbouwen. Met haar ervaring in accountmanagement en uitstekende kennis en haar netwerk en achtergrond in de culturele industrie en design is ze een perfecte toevoeging aan ons team.”

Suzanne Visser: “Vanuit mijn bestuursfunctie bij Dutch Digital Design heb ik Bravoure en de hoge kwaliteit van hun werk leren kennen. Het team is duidelijk gedreven om te innoveren en gaat zowel strategisch als technisch continu de uitdaging aan om de impact van hun werk te vergroten. Dit past perfect bij mijn ondernemersgeest en ambitie om nieuwe verbindingen te leggen en de zichtbaarheid van hun werk te vergroten. Mijn doel is om Bravoure en hun geweldige werk nog prominenter op de kaart te zetten.”

Foto: Christa Romp

www.bravoure.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.