Suzanne Visser als senior accountmanager naar Bravoure

Bravoure, strategisch digitaal bureau in Amsterdam, versterkt het team met de komst van Suzanne Visser. Als accountmanager zal Suzanne zich richten op het uitbouwen van duurzame samenwerkingen en het begeleiden van klanten bij het verzekeren van hun digital longevity op de lange termijn.

Suzanne Visser is bestuurslid van Dutch Digital Design en komt over van Kaliber Interactive, waar ze als Senior Interactive Producer en Client Services Manager werkte voor verschillende mooie merken. Ze heeft ruime ervaring in het bouwen aan langdurige relaties bij de ontwikkeling van merkstrategieën, full funnel campagnes en digitale platforms. Ze zal haar expertise inzetten om op diverse accounts te adviseren en deze uit te bouwen.

Van projectbasis naar accountbasis

Kim Krauwel, Managing Partner bij Bravoure: “Wij willen van een organisatie op projectbasis naar een organisatie op accountbasis gaan. Deze transitie maken wij door om partners te ondersteunen in hun digital longevity, waarbij we met Suzanne Visser iemand in huis halen die heeft aangetoond relaties te kunnen uitbouwen. Met haar ervaring in accountmanagement en uitstekende kennis en haar netwerk en achtergrond in de culturele industrie en design is ze een perfecte toevoeging aan ons team.”

Suzanne Visser: “Vanuit mijn bestuursfunctie bij Dutch Digital Design heb ik Bravoure en de hoge kwaliteit van hun werk leren kennen. Het team is duidelijk gedreven om te innoveren en gaat zowel strategisch als technisch continu de uitdaging aan om de impact van hun werk te vergroten. Dit past perfect bij mijn ondernemersgeest en ambitie om nieuwe verbindingen te leggen en de zichtbaarheid van hun werk te vergroten. Mijn doel is om Bravoure en hun geweldige werk nog prominenter op de kaart te zetten.”

Foto: Christa Romp

www.bravoure.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.