
SuperRebel ontwikkelt logistieke campagne voor intospace
De uitgesproken visie van intospace op de bouw van distributiecentra inspireerde SuperRebel Agency tot het campagnethema Logistic real estate out of the box.
Aan de hand van het thema schetst het bureau dat logistieke oplossingen in de toekomst op een prachtige manier kunnen worden geïntegreerd in het landschap en ook nog eens andere uitdagingen, zoals woningtekort, sportfaciliteiten enzovoort kunnen oplossen.
Topfotograaf Jaap Vliegenthart maakte het campagnebeeld dat de visie van intospace perfect verbeeldt: denk in slimme oplossingen om aan de toenemende vraag naar logistieke centra te kunnen voldoen. Vind nieuwe plekken en creëer toegevoegde waarde door functies te stapelen die de omgeving, de steden, de ondernemers, hun klanten en medewerkers verrijken.
De campagne is gestart met een advertentie in Het Financieele Dagblad en wordt online en offline verder uitgerold. Vanuit intospace werkten Tim Beckmann, Svetlana Borovikova en Max Sigtermans aan de campagne.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert