SuperRebel Agency ontwikkelt always on campagne SolarEdge Home

SolarEdge heeft zojuist haar product SolarEdge Home op de Nederlandse markt gelanceerd. Hiervoor heeft SuperRebel Agency een introductie- en imagocampagne ontwikkeld.

Qua timing kunnen we ons allemaal geen beter moment voorstellen. Iedereen wil van het gas af. En zonnepanelen en duurzaamheid zijn het gesprek van de dag. SolarEdge begeeft zich in een markt met heel veel spelers met weinig naamsbekendheid. Met als gevolg dat mensen soms niet eens weten wat ze kopen. Merken zullen dus de komende tijd steeds belangrijker worden.

Zelf bepalen hoe je efficiënt met energie omgaat

In de markt van omvormers is SolarEdge relatief bekend. Het merk heeft de potentie om een heel sterk merk te worden in zowel de b2b als b2c markt. SolarEdge levert hoge kwaliteit producten. De technologie is high end en helemaal on edge. Met de omvormers van SolarEdge haal je de beste technologie in huis en door gebruik van de app bepaal je helemaal zelf hoe je zo efficient mogelijk met je energie omgaat. Dit is het inzicht en uitgangspunt voor de nieuwe campagne waarin we mensen laten zien die heel stellig zeggen dat ze zelf willen bepalen hoeveel energie bepaalde zaken hun kosten.

Always On campagne

We zijn gestart met een campagne waarin (bekende) mensen zeggen dat ze gaan overstappen naar SolarEdge. De campagne wordt daarna stelliger. We zien gebruikers van SolarEdge die zeggen dat ze liever zelf bepalen hoeveel energie bepaalde zaken ze kost. Als je inderdaad zelf wil bepalen hoe je met je energie omgaat dan kan je niet zonder SolarEdge. De campagne is brutaal, stellig en heeft mileage en is in executie en copy onderscheidend. Qua media is gekozen voor online gecombineerd met offline. De campagne always on is gestart met een 1/1 pagina in Het Algemeen Dagblad. Begin volgend jaar volgt ook een campagne voor SolarEdge Business, waar nu de laatste hand aan gelegd wordt. 

www.superrebel.com

www.solaredge.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.