Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK

Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s: scheldkanonnades achter gesloten deuren, slechte geheugens, grenzen overschrijden en ruimteraketten financieren van lage lonen, om maar wat voorbeelden te noemen. Als het aanTHNK ligt, is de tijd van dit type leiderschap voorbij. De campagne staat in het teken van een ander leiderschap.

Een leider die luistert, die gedreven is door waarden en die de kracht van sympathie begrijpt. Het zijn een aantal van de ideeën die THNK heeft over leiderschap. Het lijkt simpel–je hoeft alleen maar menselijker te zijn–maar toch zien we het te weinig. In de campagne zet THNK haar visie uiteen in bite-sized uitingen waarin belangrijke thema’s worden behandeld, zoals diversiteit, emotionele openheid en purpose.

Toxic leaders

In de uitingen zijn de slogans over THNK’s andere leiderschap te zien en wordt een kijkje geboden in het hoofd van slechte leiders. De toxic leaders zijn gemaakt met behulp AI en zijn geïnspireerd op beroemde en stereotiepe leiders.

Wouter Koetzier, partner bij THNK: “Wij bij THNK vinden dat het tijd is voor een nieuw soort leiderschap: menselijk en verantwoordelijk. Zo ontwikkelen wij leiderschap dat ons gaat leiden naar een betere toekomst voor iedereen.”

Maarten Gooskens, copywriter bij Springbok x Dawn: “De wereld van leiderschap is turbulent, en je merkt dat er grote behoefte is om af te wijken van de norm. THNK durft dat aan.”

De campagne is te zien in print, online, op sociale media en (D)OOH.

www.dawn.nl

www.springbokagency.com

www.thnk.com

Lees ook:

Merken500: deze 500 merken komen in de lijst

19-11-2025 | 12:02:00
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.

Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context

18-11-2025 | 11:38:00
In het gesprek legt hij uit waarom live-evenementen niet los moeten staan van campagnes, en hoe merken die het goed aanpakken blijvend impact maken.

Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis

17-11-2025 | 14:28:00
De agency ondersteunt het interne team bij het professionaliseren en uitbouwen van de content- en kanaalaanpak.

Merken500, new Currency for Brands

11-11-2025 | 09:36:00
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.

Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor

03-11-2025 | 11:20:00
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:28
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.