Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK

Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s: scheldkanonnades achter gesloten deuren, slechte geheugens, grenzen overschrijden en ruimteraketten financieren van lage lonen, om maar wat voorbeelden te noemen. Als het aanTHNK ligt, is de tijd van dit type leiderschap voorbij. De campagne staat in het teken van een ander leiderschap.

Een leider die luistert, die gedreven is door waarden en die de kracht van sympathie begrijpt. Het zijn een aantal van de ideeën die THNK heeft over leiderschap. Het lijkt simpel–je hoeft alleen maar menselijker te zijn–maar toch zien we het te weinig. In de campagne zet THNK haar visie uiteen in bite-sized uitingen waarin belangrijke thema’s worden behandeld, zoals diversiteit, emotionele openheid en purpose.

Toxic leaders

In de uitingen zijn de slogans over THNK’s andere leiderschap te zien en wordt een kijkje geboden in het hoofd van slechte leiders. De toxic leaders zijn gemaakt met behulp AI en zijn geïnspireerd op beroemde en stereotiepe leiders.

Wouter Koetzier, partner bij THNK: “Wij bij THNK vinden dat het tijd is voor een nieuw soort leiderschap: menselijk en verantwoordelijk. Zo ontwikkelen wij leiderschap dat ons gaat leiden naar een betere toekomst voor iedereen.”

Maarten Gooskens, copywriter bij Springbok x Dawn: “De wereld van leiderschap is turbulent, en je merkt dat er grote behoefte is om af te wijken van de norm. THNK durft dat aan.”

De campagne is te zien in print, online, op sociale media en (D)OOH.

www.dawn.nl

www.springbokagency.com

www.thnk.com

Lees ook:

Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?

07-07-2025 | 08:37:00
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.

Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech

30-06-2025 | 09:12:46
Vroeger waren er drie soorten videobanden. Je had Betamax, Video 2000 en VHS. Technisch gezien waren Betamax en Video 2000 beter. Toch won VHS.

Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders

23-06-2025 | 08:25:12
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.