Sports Entertainment Group benoemt Rachel Gómez Y Maseland tot CEO

Sports Entertainment Group heeft Rachel Gómez Y Maseland per 1 november 2021 benoemd tot CEO. Daarmee is ze verantwoordelijk voor alle divisies binnen het bedrijf, voetbal, wielrennen, Esports en artiesten. Ook zal zij alle andere afdelingen aansturen, inclusief The Media Nanny. Oprichter Kees Vos, die zich als voetbalagent weer gaat focussen op zijn passie heeft daarmee zijn directeurschap beëindigd.

Rachel Gómez Y Maseland was tot oktober 2021 3,5 jaar Country Maanger bij AutoScout24. Daarvoor werkte ze bijna drie jaar bij Hearst Netherlands als Commercial Director. Bij Sports Entertainment Group gaat ze zich focussen op het verder ontwikkelen en uitvoeren van de toekomststrategie, de verdere professionalisering van de structuur van de organisatie en de groei van alle divisies. Rachel Gómez Y Maseland is in Nederland opgegroeid als half-Nederlandse, half-Spaanse.

Kees Vos, oprichter en voormalig CEO Sports Entertainment Group: “Na jaren aan het roer te hebben gestaan van Sports Entertainment Group is dit het juiste moment om het stokje over te dragen aan Rachel. Wij zien in haar een geboren leider die een perfecte match vormt met wat wij als bedrijf willen uitdragen. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat wij met Sports Entertainment Group, onder leiding van Rachel Gómez Y Maseland, opnieuw mooie stappen kunnen maken en het naar een nog hoger niveau kunnen tillen. Met haar aanstelling kan ik mij weer vol passie focussen op het ondernemerschap. Daarnaast heb ik nu meer tijd voor direct contact met spelers en clubs en het overdragen van mijn kennis en ervaring op onze agenten en in de SEG Academy.”

Rachel Gómez Y Maseland, CEO Sports Entertainment Group: "Vanaf het eerste gesprek was ik onder de indruk van de visie van Sports Entertainment Group en team. Ik kijk er ontzettend naar uit om de komende jaren samen met het gepassioneerde team van Sports Entertainment Group te werken aan ons gezamenlijke doel: het begeleiden van onze talenten in het waarmaken van hun dromen en het teweegbrengen van meer transparantie binnen de industrie. Daarbij blijven we ons richten op de verdere professionalisering van het bedrijf, om zo onze positieve impact op de internationale sport- en entertainmentindustrie te kunnen vergroten.”

Sports Entertainment Group is eigenaar van de bedrijven van Jeroen Hoogerwerf, Sharon Sijtsma, Richard Louwers en Kees Vos.

www.seginternational.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.