Sports Entertainment Group benoemt Rachel Gómez Y Maseland tot CEO

Sports Entertainment Group heeft Rachel Gómez Y Maseland per 1 november 2021 benoemd tot CEO. Daarmee is ze verantwoordelijk voor alle divisies binnen het bedrijf, voetbal, wielrennen, Esports en artiesten. Ook zal zij alle andere afdelingen aansturen, inclusief The Media Nanny. Oprichter Kees Vos, die zich als voetbalagent weer gaat focussen op zijn passie heeft daarmee zijn directeurschap beëindigd.

Rachel Gómez Y Maseland was tot oktober 2021 3,5 jaar Country Maanger bij AutoScout24. Daarvoor werkte ze bijna drie jaar bij Hearst Netherlands als Commercial Director. Bij Sports Entertainment Group gaat ze zich focussen op het verder ontwikkelen en uitvoeren van de toekomststrategie, de verdere professionalisering van de structuur van de organisatie en de groei van alle divisies. Rachel Gómez Y Maseland is in Nederland opgegroeid als half-Nederlandse, half-Spaanse.

Kees Vos, oprichter en voormalig CEO Sports Entertainment Group: “Na jaren aan het roer te hebben gestaan van Sports Entertainment Group is dit het juiste moment om het stokje over te dragen aan Rachel. Wij zien in haar een geboren leider die een perfecte match vormt met wat wij als bedrijf willen uitdragen. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat wij met Sports Entertainment Group, onder leiding van Rachel Gómez Y Maseland, opnieuw mooie stappen kunnen maken en het naar een nog hoger niveau kunnen tillen. Met haar aanstelling kan ik mij weer vol passie focussen op het ondernemerschap. Daarnaast heb ik nu meer tijd voor direct contact met spelers en clubs en het overdragen van mijn kennis en ervaring op onze agenten en in de SEG Academy.”

Rachel Gómez Y Maseland, CEO Sports Entertainment Group: "Vanaf het eerste gesprek was ik onder de indruk van de visie van Sports Entertainment Group en team. Ik kijk er ontzettend naar uit om de komende jaren samen met het gepassioneerde team van Sports Entertainment Group te werken aan ons gezamenlijke doel: het begeleiden van onze talenten in het waarmaken van hun dromen en het teweegbrengen van meer transparantie binnen de industrie. Daarbij blijven we ons richten op de verdere professionalisering van het bedrijf, om zo onze positieve impact op de internationale sport- en entertainmentindustrie te kunnen vergroten.”

Sports Entertainment Group is eigenaar van de bedrijven van Jeroen Hoogerwerf, Sharon Sijtsma, Richard Louwers en Kees Vos.

www.seginternational.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.