SOCIAL.INC en Wellantcollege organiseren grootste schoolfeest ooit, via TikTok en YouTube

Dit was het dan: het schooljaar ’19-‘20. Afgesloten met digitale lessen, toetsen en tentamens, maar zonder schoolfeesten. Wellantcollege, een onderwijsinstelling met 29 vmbo en mbo-scholen, laat het er niet bij zitten. Samen met SOCIAL.INC verplaatsen zij het schoolfeest naar YouTube, TikTok en Zoom. En iedereen is uitgenodigd om WELLANT LIVE dinsdag 30 juni bij te wonen!

Aanstaande dinsdag om 20:00 uur opent het Wellant YouTube kanaal zijn virtuele deuren. De host van de avond is comedian en tv-presentator Edson da Graça. Vanuit de studio verwelkomt Edson de bezoekers en gaat hij via de YouTube chat en een virtuele ‘Green Room’ in gesprek met 16.000 leerlingen en 2000 medewerkers. Samen blikken ze terug op een bewogen schooljaar met een hoop memorabele momenten en bijzondere karakters. Ook de zomervakantie en de toekomstplannen van de geslaagden krijgen natuurlijk een plekje.

Edson da Graça, presentator:  “Als voormalig mbo-docent kan ik me nog goed herinneren hoe speciaal de laatste weken van het schooljaar waren. Samen in spanning voor de cijferlijsten, boeken inleveren, zwaaien naar de conciërge en natuurlijk met een knalfeest de vakantie in. Dat laatste, daar gaan we voor. WELLANT LIVE wordt misschien wel ‘better than the original’!”

Annemarie Moons, voorzitter College van Bestuur Wellantcollege: “Zoals Snelle zingt in ‘17 miljoen mensen’: dui-zen-den studenten zaten in de lente op hun kamer. Dat was ingewikkeld en soms eenzaam. Daarom vind ik het zo mooi dat we dit feest toegankelijk kunnen maken voor iedereen. Ik ben trots dat zowel collega’s als leerlingen en studenten steeds innovatieve manieren vinden om samen te komen.”

De pre-party is inmiddels al gaande op TikTok. Wellantcollege lanceerde samen met bekende TikTok creators een #ChooseYourCharacter Schoolfeest Challenge. De sfeer zit er goed in. Bekijk hier de eerste inzendingen!

Iedereen is welkom! Tune in op dinsdag 30 juni, om 20:00 uur via deze link.

Opdrachtgever: Wellantcollege  | Strategie, concept en creatie: SOCIAL.INC | Productie livestream: Bruut.Amsterdam

www.socialic.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.