[SHOWREEL!] VENGEAN: Igniting impact by energising enterprise

 

We are on a mission to ignite impact by energising enterprise. Since our foundation in 2021 by Andy Mosmans (CEO), Bram Holzapfel (ECD) en Cees-Jan (CJ) de Melker (ECD), here’s a sampling of what we’ve got to show for our proud collaboration with the inspired founders and leadership at the great enterprises – from startups & scaleups to corporates that never stop starting & scaling up – that we are helping to energise across four continents, with a vengeance!

VENGEAN is an international creative branding agency, founded in 2021 by Andy Mosmans (CEO), Bram Holzapfel (ECD) en Cees-Jan (CJ) de Melker (ECD) and part of Unknown Group venture capital, who are “fueling founders to fix the future.”

For more information see: www.vengean.com

 

Kijk ook:

Andy Mosmans: Branding is de kunst van het creëren van geloof

20-08-2025 | 11:18:00
In tegenstelling tot het gezegde seeing is believing, is de waarheid eerder: we zien wat we geloven.

Andy Mosmans: Creativiteit is een middel, geen doel in merkbouw

15-08-2025 | 13:45:29
Branding draait niet om slim zijn, maar om helder zijn. Niet om schreeuwen, maar om relevant zijn. Niet om gimmicks, maar om betekenis.

[SHOWREEL!] VENGEAN

01-08-2025 | 12:55:00
VENGEAN is een creatief brandingbureau, opgericht in 2021. Met een missie om impact te creëren door ondernemingen vol energie vooruit te helpen

Bram Holzapfel: Branding is het hart van je bedrijf

01-08-2025 | 12:48:00
Bram Holzapfel, Executive Creative Director en medeoprichter, sprak met Marketing Report over het businessmodel van het bureau

VENGEAN creëert campagne voor haverkoek ’t Stoepje

25-07-2025 | 13:26:10
VENGEAN heeft samen met Bakkerij ’t Stoepje een landelijke campagne opgezet waarin klanten een nieuwe smaak voor de bekende haverkoek konden kiezen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Campagne Joe Public benadrukt dagelijkse realiteit van reuma

01-09-2025 | 11:57:00
Met een serie video’s wil het platform meer van de ruim twee miljoen mensen met reuma in Nederland bereiken en met elkaar verbinden.

Save the Children start merkcampagne met TBWA\NEBOKO

01-09-2025 | 11:18:00
De campagne wil Nederlanders laten zien dat ieder kind de potentie heeft om bij te dragen aan een betere toekomst.

Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken

01-09-2025 | 10:00:00
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor Matchis

01-09-2025 | 09:09:00
Met inzet van televisie, radio, social media en outdoormedia is dit een van de grootste wervingscampagnes die Matchis tot nu toe heeft gevoerd.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.