Serge van Marion verruilt Merkle voor YUNE

YUNE heeft Serge van Marion aangesteld als Creative Director. Van Marion komt over van Merkle, waar hij de afgelopen vijf jaar als Creative Director werkzaam was. Eerder werkte hij onder meer voor Emakina.

De aanstelling van van Serge van Marion volgt op de herpositionering van contentmarketingbureau YUNE. Binnen de gewijzigde propositie gaat het bureau zich richten op het snijvlak tussen consumentengedrag en creatieve contentproducties.

Thijs Jaski, Managing Partner van YUNE: “We zijn enorm opgetogen met de komst van Serge. Hij is een Creative Director die naadloos aansluit op ons nieuwe verhaal en de cultuur die we binnen YUNE bouwen. Serge is in staat op om basis van zijn jarenlange ervaring en aangeboren nieuwsgierigheid de wereld van data, consumentengedrag en technologie samen te brengen in impactvolle merkverhalen en content. Hij is een pionierende verhalenverteller, die onze nieuwe propositie zowel naar binnen als buiten belichaamt.”

Serge van Marion: “Het geluid en de ambities van YUNE spreken me enorm aan. Het is niet alleen een goed verhaal, ze hebben ook een team gebouwd dat het kan waarmaken. In deze functie krijg ik de kans en ruimte om mijn ervaring én persoonlijke interesses samen te brengen. We gaan merken menselijker maken met creatieve content en kwalitatieve social campagnes, gebaseerd op kennis uit de gedragswetenschap, data én geïnspireerd door technologische innovatie. Ik heb enorm veel zin om aan dit spannende avontuur te beginnen: een nieuw hoofdstuk voor mijzelf én voor YUNE.”

YUNE is als bureau werkzaam voor merken zoals Jumbo, ANWB, bol.com, Zilveren Kruis en Nestlé en maakt sinds 2017 deel uit van Mediabrands.

www.yune.nl

Lees ook:

[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.