[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft

[Interview] Thijs Jaski: Yune maakt content die in de eerste seconde meteen impact heeft

29-06-2021 11:40:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 999 | Tags:

Thijs Jaski is Managing Partner bij Yune, het contentmarketingbureau waar wetenschap en creativiteit samensmelten tot eersteklas verhalen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het maken van journalistiek gedreven content voor klanten op basis van onderzoeken naar onder meer gedrag.

Yune is sinds vier jaar onderdeel van Mediabrands en ontwikkelt content voor digitale kanalen en dan vooral sociale media. Omdat door de jaren heen de klantvraag is veranderd richting datagedreven creativiteit en personalisatie, ontwikkelde Yune de propositie Where science and creativity meet.

Thijs Jaski: “Wij proberen het snijvlak te vinden tussen wetenschap, gedrag van consumenten en onze klanten of een merk, en anderzijds de creativiteit die we in huis hebben. Wij geloven dat gedrag de grenzen van creativiteit bepaalt. Door sociale media is gedrag veranderlijker dan ooit. Consumenten worden elke dag blootgesteld aan tientallen soorten content. Tegelijkertijd vechten merken online om aandacht en komt de jonge maker opzetten via platforms als TikTik en Twitch. Voor bedrijven is het belangrijk om dat gedrag te herkennen en te analyseren, en om met die learnings de content beter te maken.”

Verder gaat Thijs in op onder meer hoe onderzoeken naar consumentengedrag kunnen zorgen voor content die impact heeft, de Goedmaker-video van Bol.com

www.yune.nl

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.