Scheepens Your Creative Agency neemt strategisch belang in Campagne

Het in Rotterdam gevestigde creatieve bureau Campagne wordt onderdeel van de in Tilburg gevestigde Scheepens Creative Family. Campagne zal zijn eigen naam behouden en in Rotterdam gevestigd blijven.

Stefan van Hulten, directeur/grootaandeelhouder van Scheepens Creative Family: “Om voorop te blijven lopen en onze klanten maximaal te bedienen in het veranderende communicatie-umfeld zijn creativiteit, schaalgrootte en slagkracht belangrijk. Die voortdurende verandering zal waarschijnlijk nog sneller gaan en nog meer impact krijgen. Scheepens Creative Family en ook Campagne hadden al langer de wens om uit te breiden, zowel geografisch als qua activiteiten, en daarom is dit een heel mooie stap.”

André van der Meer, mede-oprichter van Campagne: “Om sneller grote stappen te maken, hebben wij anderhalf jaar geleden Erik Kepper als Managing Director aangetrokken. Met zijn achtergrond bij YouTube en RTL Nederland een strategische aanvulling voor ons bureau. Samen met Scheepens Creative Family bundelen we de krachten.”

Met in totaal ruim 75 collega’s wordt de combinatie van bureaus een aantrekkelijkere werkgever voor talent en wordt de expertise gebundeld om klanten beter te kunnen bedienen. Zo zijn Campagne en zijn klanten bijvoorbeeld gebaat bij de mediakennis van Scheepens Creative Family en de expertise van The Post Office en anderzijds heeft Scheepens Creative Family direct toegang tot het internationale netwerk en de Rotterdamse roots van Campagne.

www.campagne.nl
www.scheepens.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.