Saskia Wagenmakers CCO bij CANDID

Saskia Wagenmakers treedt toe tot het directieteam van CANDID als Chief Client Officer (CCO). De aanstelling van Wagenmakers volgt kort op die van Ruud Wanck (1 oktober 2020) als CEO van het platform. Voormalig CEO en oprichter Gérard Ghazarian vervult de rol van bestuursvoorzitter.

Met de komst van Saskia Wagenmakers, die voorheen in de board zat van Dentsu Aegis en leiding gaf aan iProspect, luidt CANDID een volgende fase in. De eerste periode werd gekenmerkt door groei middels acquisities - de huidige fase combineert deze strategie met het verder verbreden en verdiepen van de dienstverlening.

Saskia Wagenmakers: “Ik ben heel kritisch geweest tijdens mijn zoektocht maar CANDID voelde meteen goed. Na een tijdje weg te zijn geweest uit de bureauwereld voelt dit als thuiskomen. Door de unieke samenstelling van CANDID omgeef ik mij met ambitieuze, ondernemende mensen die gepassioneerd zijn over wat ze doen. Ik kijk enorm uit naar mijn nieuwe rol en om samen met de mensen van CANDID en haar klanten flinke stappen te zetten.”

Ruud Wanck, CEO bij CANDID: “Ik heb zo’n 30 dagen voorsprong op Saskia en haar komst zorgt voor een vliegende start. Saskia’s intrede is cruciaal voor het bouwen van een team dat zich volledig focust op optimalisatie en groei voor onze klanten. Hiermee zullen we nog meer waarde bieden aan onze klanten als platform vanuit onze bureaus. Als CANDID zijn wij erop gericht de bestaande silo’s en fragmentering in de marketing- en communicatiewereld te doorbreken en Saskia’s ervaring, stijl en visie passen hier perfect bij.”

www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.