Sanne Tolsma Managing Director van XXS

Sanne Tolsma geeft als Managing Director vanaf 1 januari 2022 samen met oprichter Piet Hein Smit leiding aan XXS, onderdeel van het Candid-platform.  

Sinds de toetreding tot het platform is de positionering van XXS aangescherpt en focust het bureau zich volledig op merkstrategie en creatie. Het bureau werkt daarin steeds nauwer samen met alle andere gespecialiseerde bureaus op het Candid-platform.

Het bureau heeft een wervelend jaar achter de rug waarin het elf opdrachtgevers verwelkomde. Het won onder andere de pitches voor Yakult, Het Rode Kruis, Funda, NS Retail, Flink en Port of Amsterdam.

Bureau-ervaring

Sanne Tolsma heeft meer dan 17 jaar bureau-ervaring bij onder andere Ogilvy, ALFRED, MullenLowe ALFRED en Wunderman Thompson Amsterdam. In haar 12 jaar bij ALFRED was ze onder meer verantwoordelijk voor Unilever, HEMA en de internationale business en het bureaumanagement van MullenLowe ALFRED. Afgelopen jaar leidde ze bij Wunderman Thompson de PLUS- en MediaMarkt-accounts.

Sanne Tolsma: “XXS is afgelopen jaar teruggegaan naar haar kern en met een hernieuwde focus nu zeer succesvol aan het groeien. De energie en drive binnen het bureau zijn enorm. En er zit ook nog eens heel veel talent. Een prachtig moment voor mij om in te stappen en met het team het bureau en de business van onze klanten verder te laten groeien. Ik voel me ontzettend welkom en kijk er zeer naar uit om samen te gaan vliegen.”

www.xxs.amsterdam
www.candidplatform.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.