Samenwerking tussen LINDA. en HEMA zet mode basics centraal

Met de start van de maand september, ook wel de modemaand genoemd, kondigen LINDA. en HEMA een bijzondere samenwerking aan. 

Iedereen kent de fijne basics van HEMA. Om deze op een meer fashionable manier onder de aandacht te brengen, komt LINDA. met een 76 pagina tellende special GOED. waarin een ode wordt gebracht aan de mode van HEMA. Ook verschijnt er een HEMA magazine waarin de herfstmode op een typische LINDA. manier wordt verbeeld.

HEMA mode wordt fashion

In GOED. zijn de basics van HEMA uitvergroot, worden ze in een ander licht gezet, of met een andere functie. Zo zijn er topcreaties gemaakt van HEMA-producten, zoals een rok van douchegordijnen. Maar in deze special staat ook genoeg draagbare inspiratie, tipt LINDA. haar favorieten en mogen de HEMA bh’s niet ontbreken. Op de cover een hoofdrol voor het bestverkochte modeaccessoire van HEMA; de panty.

GOED. verschijnt als cadeau bij de gehele oplage van LINDA.loves 9 (vanaf 20 september verkrijgbaar) én van het LINDA. oktober nummer (LINDA.219), dat vanaf 21 september in de winkel ligt. De laatste is inclusief een kortingspas met 15 procent korting op alle HEMA mode. GOED. en LINDA.219 zijn ook in een pakket te koop in de HEMA winkels. Het HEMA magazine, gemaakt door de makers van LINDA., wordt huis-aan-huis verspreid in een oplage van 4 miljoen, en is een doorvertaling van GOED., waarbij de focus meer op de producten ligt.

Assortiment in de schijnwerpers

Bas Verheijen, Chief Customer Officer HEMA: “Al bijna 100 jaar is HEMA de klok rond compleet met alledaagse producten die praktischer, mooier en beter zijn en bovendien ook langer meegaan. Dat geldt ook ons fashion-assortiment. Wij wilden dat graag eens op een heel andere manier laten zien en uitleggen aan onze klanten, maar ook aan de rest van Nederland.”

Jildou van der Bijl, creatief directeur LINDA.: “HEMA en LINDA. passen bij elkaar. Onze merken delen een aantal waarden: Hollands, herkenbaar, humor en niet bang om het anders te doen, maar we versterken elkaar ook. Dat hebben we vooral gemerkt in de samenwerking met het team van HEMA, dat ons veel vrijheid en vertrouwen heeft gegeven.”

www.hema.nl

www.linda.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.