S4Capital neemt Zemoga over

S4Capital, het digitale reclame- en marketingservicesbedrijf, neemt het Colombiaanse product designbedrijf Zemoga over. Zemoga zal bij Media.Monks worden ondergebracht. Hoeveel voor de overname wordt betaald, is niet bekendgemaakt.

Zemoga specialiseert zich in product design, het creëren en leveren van services aan enterprise klanten over de gehele breedte van hun bedrijf als het gaat om digitale veranderingsprocessen. Zemoga is in 2002 opgericht door DJ Edgerton als een van de eerste NearShore delivery providers in Colombia. Inmiddels heeft het bedrijf kantoren in de Verenigde Staten en delivery centra in heel Colombia. Met bijna 400 medewerkers helpt Zemoga klanten als Bridgestone, Morningstar, Sony, Roku met het bouwen van betere digitale producten en ervaringen.

Sir Martin Sorrell, de Executive Chairman van S4Capital: “We zijn ontzettend blij om DJ Edgerton en zijn collega’s te verwelkomen bij de S4Capital. Bij digitale veranderingsprocessen zijn ten minste drie belangrijke bedrijfsstromen betrokken: marketing, sales en IT. Met Zemoga hebben we de capaciteit om zowel met de Chief Technology of Information Officer om tafel te zitten, als met de Chief Marketing Officer en de Chief Sales Officer. We hebben nu de hele set.” 

DJ Edgerton, CEO en oprichter van Zemoga: “Samen gaan met een sterke partij als Media.Monks is een logische volgende stap in de evolutie van Zemoga. Onze services en klantportfolio’s sluiten naadloos aan en onze gezamenlijke ambitie om te vernieuwen maakt dat er een goede toekomst in het vooruitzicht ligt.”

Wesley ter Haar, mede-oprichter van Media.Monks en Executive Director van S4Capital: “We hebben altijd de focus gelegd op het maken van de beste creatieve content op de platformen die bedrijven met consumenten verbinden. De kennis en kunde van Zemoga als het gaat om het bouwen van deze platformen op grote schaal en dit te combineren met de beste klantervaring is een perfecte match.”

Eerder kondigde Media.Monks aan Cashmere over te nemen.

www.mediamonks.com
www.zemoga.com
www.s4capital.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.