S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 

S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 

08-09-2021 16:17:00 | Door: David de Jong | hits: 517 | Tags:

Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers. Het specialiseert zich in het maken van cultureel relevante content en campagnes voor onder andere Google, Instagram, Facebook, BMW, WarnerMedia, adidas, Netflix, Disney, Amazon en Apple.

Cashmere werd in 2003 opgericht door Ted Chung en Seung Chung.

Sir Martin Sorrell, bestuursvoorzitter van S4Capital: “We zijn heel bij om Ted en Seung Chung, Ryan Ford en hun collega’s welkom te heten bij Media.Monks. Hun vermogen om hedendaagse cultuur te vertalen in aansprekende content en daarmee een divers publiek te bereiken is een zeldzaam talent en iets dat we willen integreren in het hart van onze contentactiviteiten. Het is bijzonder relevant nu de kansen die we zien ontwikkelen omtrent diversiteit en doelen, niet alleen in de Verenigde Staten maar ook daarbuiten.”

Ted Chung, bestuursvoorzitter en mede oprichter van Cashmere: “Cashmere is verheugd om een internationale visie van cultuur, en merkloyaliteit naar onze klanten te brengen naar een bredere groei van collega’s. Vanaf de eerste contacten bij Media.Monks waren we onder de indruk van hun respons, ambitie en benadering die overeenkomst met onze filosofie om de status quo te evolueren.”

Ryan Ford, President en Chief Creative Officer bij Cashmere: “We zijn blij om onze mix van creativiteiten en culturele insights in te brengen bij Media.Monks. Onze unieke vermogen om een positieve impact te hebben op cultuur en nog belangrijker de passie om cultuur Voort te brengen, komt samen bij Media.Monks’ indrukwekkende track record van innovatief hoog kwalitatieve werk. Samen zullen we doorgaan om niet te ontkennen dope campagnes te ontwikkelen namens onze klanten en collega’s met meer wereldwijde impact.”

Wesley ter Haar, mede-oprichter van Media.Monks en Executive Director bij S4Capital: “Cashmere’s creatieve werk en hun vermogen om dit om te zetten in de hedendaagse cultuur voor hun klanten zijn kwaliteiten die we lang bewonderd hebben en is waarom we zo blij zijn ze welkom te heten in de familie.”

www.mediamonks.com
www.s4capital.com
www.cashmereagency.com

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.