Ruben Baeten adjunct-hoofdredacteur TopGear Magazine

VDS Publishers, uitgever van onder andere TopGear en JFK, maakt bekend dat Ruben Baeten per 1 september 2022 is benoemd tot adjunct-hoofdredacteur van TopGear Magazine.

Bas Heideman, tot augustus adjunct-hoofdredacteur van TopGear Magazine, heeft besloten een nieuwe carrièreweg te gaan bewandelen. Maar omdat TopGear bij Bas diepgeworteld zit, en zijn kennis en kunde voor TopGear van grote waarde is, zal hij actief betrokken blijven bij het merk in Nederland.

Zijn vrijgekomen positie wordt per 1 september ingevuld door Ruben Baeten. Ruben werkt al meer dan 12,5 jaar voor TopGear, laatstelijk als Content Manager Digital, en is toe aan een volgende stap.

Ruben Baeten: “Mijn hart ligt uiteraard bij onze content, en vooral het magazine blijft voor mij een feest om te maken. In mijn nieuwe rol kan ik daar nog meer en nog directer bij betrokken zijn, en dat vormt voor mij een prachtige nieuwe uitdaging. De mix tussen de Britse verhalen en puur Nederlandse producties, geheel in TopGear-stijl, inspireert en deze stap biedt mij nu de kans om daarop nog meer focus te leggen.”

www.vds-publishers.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.