Rogier de Bruin Executive Creative Director bij ACE

Rogier de Bruin is aangesteld als Executive Creative Director van ACE. De voormalig oprichter van HERC gaat met zijn uitgesproken visie de creatieve koers van ACE uitbouwen. Zijn bureau HERC is sinds 2021 onderdeel van het ACE-netwerk.

Rogier de Bruin: “Wat me enorm aantrekt in ACE is de samenkomst van culture & tech. Dat zijn de grote smaak- en impactmakers van de moderne wereld. In het bundelen van die krachten zit voor mij het nieuwe geluid. Bij ACE ga ik zowel samenwerken met een huis vol specialisten, als bouwen aan een centrale voordeur voor grote merken die een geïntegreerde aanpak wensen.”.

Campagnes

Meer dan tien jaar lang heeft Rogier de Bruin samen met Emilio de Haan, medeoprichter HERC, werk gemaakt voor onder andere KPN Hiiii, Tele2 Niet omdat het moet, maar omdat het kan, YoungCapital WORK, G-Star Uniform of the Free en Tony’s Chocolonely Crazy about chocolate, serious about people.

HERC heeft zich de afgelopen maanden versterkt met algemeen directeur Clare Pickens (voormalig Wieden & Kennedy) en David Diankanguila en Dimitri Deneuville (voormalig 72&Sunny) binnen het creatieve team. Zij hebben de overstap van De Bruin naar ACE mede mogelijk gemaakt, en zullen doorgaan met de focus van HERC op internationale merken met een progressieve mindset.

Vuurwerk

Rogier IJzermans, CEO van ACE: “De afgelopen twee jaar hebben we gebouwd aan een eigentijds netwerk van gespecialiseerde bureaus. Inmiddels werken onze bureaus naadloos samen, en kunnen we als ACE geïntegreerd naar buiten. We hebben al een sterke business- en strategietak staan, en Rogier de Bruin gaat nu invulling geven aan het creatieve hart van ACE. Ik ken mijn naamgenoot als een zeer vooruitstrevende creatief, met een extreem hoge kwaliteitsstandaard. Ben dus erg verheugd, dit wordt vuurwerk.”

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.