Robbie Williams zingt speciaal nummer voor Felix-campagne van FCB Amsterdam

Kattenvoedingsmerk Felix en Robbie Williams werken samen voor de campagne It’s Great To Be A Cat. De popster zingt het gelijknamige nummer in een videoclip, waarin ook de geanimeerde kat een hoofdrol speelt. De campagne is ontwikkeld door FCB Amsterdam en het mediabureau is UM.

De single wordt begeleid door het Metropole-orkest en is onderdeel van de campagne die in heel Europa live gaat om het leven van katten te vieren. In de video wordt het duo gefilmd terwijl ze zichzelf klaarstomen voor de première van hun coproductie. In de film speelt Williams een rol in de schaduw van Felix.

Floor Sintnicolaas, Brandmanager Felix van Nestlé Nederland: “Het karakter Felix bestaat al ruim vijftig jaar, en heeft zichzelf steeds opnieuw uitgevonden. De combinatie van Robbie en Felix, twee unieke en eigenzinnig karakters die graag entertainen, is een perfecte match en geeft een nieuwe dimensie aan het merk Felix.”

www.purina.nl

www.fcb-amsterdam.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.