Revitalize verzorgt merkpositionering CaptureTech

IT-dienstverlener CaptureTech was toe aan een aangescherpte merkpositionering en schakelde daar Revitalize voor in. De visuele merkidentiteit werd opgefrist en de communicatiemiddelen kregen ook een nieuwe impuls.

CaptureTech is actief in het optimaliseren van werkprocessen door systemen, data en mensen op kantoor, in magazijnen en distributiecentra te verbinden. Daarvoor zetten ze hardware en software in. Na een aantal overnames en uitbreiding van het dienstenpakket was het tijd om de merkbelofte en het merkverhaal eens onder de loep te nemen, waarvoor Revitalize zorgde.

Merkverhaal

De medewerkers van het bedrijf hebben nu de beschikking over een uitgebreide brand guideline, zodat ze altijd en overal de koers van het merk kunnen uitdragen. Ook de website straalt de boodschap uit dat de oplossingen van CaptureTech niet alleen de productiviteit, maar ook het werkplezier verhogen.

Maarten de Bakker, marketingmanager van CaptureTech: “Het team van Revitalize heeft ons op professionele wijze geholpen met het omzetten van onze bedrijfsstrategie naar een merkidentiteit die aansluit bij onze mensen, onze waarden vertegenwoordigd en onderscheidend is van onze concurrenten. En heeft dat vervolgens uitgewerkt in een heel aantrekkelijk en professioneel brand design. Aanrader!”

Revitalize blijft ook in 2023 nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling en implementatie van CaptureTech merkcommunicatie.

www.revitalize.nl

www.capturetech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.