
Revitalize verzorgt merkpositionering CaptureTech
IT-dienstverlener CaptureTech was toe aan een aangescherpte merkpositionering en schakelde daar Revitalize voor in. De visuele merkidentiteit werd opgefrist en de communicatiemiddelen kregen ook een nieuwe impuls.
CaptureTech is actief in het optimaliseren van werkprocessen door systemen, data en mensen op kantoor, in magazijnen en distributiecentra te verbinden. Daarvoor zetten ze hardware en software in. Na een aantal overnames en uitbreiding van het dienstenpakket was het tijd om de merkbelofte en het merkverhaal eens onder de loep te nemen, waarvoor Revitalize zorgde.
Merkverhaal
De medewerkers van het bedrijf hebben nu de beschikking over een uitgebreide brand guideline, zodat ze altijd en overal de koers van het merk kunnen uitdragen. Ook de website straalt de boodschap uit dat de oplossingen van CaptureTech niet alleen de productiviteit, maar ook het werkplezier verhogen.
Maarten de Bakker, marketingmanager van CaptureTech: “Het team van Revitalize heeft ons op professionele wijze geholpen met het omzetten van onze bedrijfsstrategie naar een merkidentiteit die aansluit bij onze mensen, onze waarden vertegenwoordigd en onderscheidend is van onze concurrenten. En heeft dat vervolgens uitgewerkt in een heel aantrekkelijk en professioneel brand design. Aanrader!”
Revitalize blijft ook in 2023 nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling en implementatie van CaptureTech merkcommunicatie.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert