Revitalize verzorgt merkpositionering CaptureTech

IT-dienstverlener CaptureTech was toe aan een aangescherpte merkpositionering en schakelde daar Revitalize voor in. De visuele merkidentiteit werd opgefrist en de communicatiemiddelen kregen ook een nieuwe impuls.

CaptureTech is actief in het optimaliseren van werkprocessen door systemen, data en mensen op kantoor, in magazijnen en distributiecentra te verbinden. Daarvoor zetten ze hardware en software in. Na een aantal overnames en uitbreiding van het dienstenpakket was het tijd om de merkbelofte en het merkverhaal eens onder de loep te nemen, waarvoor Revitalize zorgde.

Merkverhaal

De medewerkers van het bedrijf hebben nu de beschikking over een uitgebreide brand guideline, zodat ze altijd en overal de koers van het merk kunnen uitdragen. Ook de website straalt de boodschap uit dat de oplossingen van CaptureTech niet alleen de productiviteit, maar ook het werkplezier verhogen.

Maarten de Bakker, marketingmanager van CaptureTech: “Het team van Revitalize heeft ons op professionele wijze geholpen met het omzetten van onze bedrijfsstrategie naar een merkidentiteit die aansluit bij onze mensen, onze waarden vertegenwoordigd en onderscheidend is van onze concurrenten. En heeft dat vervolgens uitgewerkt in een heel aantrekkelijk en professioneel brand design. Aanrader!”

Revitalize blijft ook in 2023 nauw betrokken bij de verdere ontwikkeling en implementatie van CaptureTech merkcommunicatie.

www.revitalize.nl

www.capturetech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.