Revitalize ontwikkelt merk en campagne voor Suresy

Rebranding agency Revitalize bedacht in opdracht van Microbe&Lab de merknaam Suresy voor het gezondheidsplatform dat in april 2022 van start is gegaan. Het bureau kwam verder met de visuele merkidentiteit en productverpakkingen en startte met de ontwikkeling van content voor het online platform. 

Ook heeft Revitalize de eerste digitale campagne voor Suresy ontwikkeld met onder meer online productcommercials en banners.

Als het gaat om je gezondheid wil iedereen graag onduidelijkheid de wereld uit helpen en zekerheid krijgen. Suresy is een gezondheidsplatform voor particulieren en bedrijven, die op zoek zijn naar duidelijkheid. Het merk biedt een online kennisbank voor de meest voorkomende gezondheidskwalen met daarbij betrouwbare gezondheidstests voor thuis.

Reinoud Jager, Head of Marketing bij Suresy: “De samenwerking met Revitalize is ons bij Suresy en Microbe&Lab goed bevallen: ze zijn een goede sparringpartner, komen gemaakte afspraken altijd na, leveren snel en zijn prettig in de omgang. Complimenten ook voor hun flexibiliteit en toewijding!”

Michael Versélewel de Witt Hamer, merkstrateeg bij Revitalize: “We hebben samen met Suresy een bewuste keuze gemaakt om het merk zo vriendelijk en nuchter mogelijk in de markt te zetten. De visuele uitstraling is dan ook fris en kleurrijk geworden en de tone of voice zouden wij verfrissend duidelijk willen noemen. In een markt met voornamelijk klinische concurrenten val het merk vervolgens positief op.”

Credits:

Opdrachtgevers: Marija Djulabic, Reinoud Jager | Branding & communicatie: REVITALIZE rebranding agency | Website Development: Active Collective | Videografie: Edwin Stevens | 3D animatie: RAW Ego | Fotografie: PAAR photography | Sound design: Lab-3

www.suresy.com

www.revitalize.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.