Revitalize ontwikkelt merk en campagne voor Suresy

Rebranding agency Revitalize bedacht in opdracht van Microbe&Lab de merknaam Suresy voor het gezondheidsplatform dat in april 2022 van start is gegaan. Het bureau kwam verder met de visuele merkidentiteit en productverpakkingen en startte met de ontwikkeling van content voor het online platform. 

Ook heeft Revitalize de eerste digitale campagne voor Suresy ontwikkeld met onder meer online productcommercials en banners.

Als het gaat om je gezondheid wil iedereen graag onduidelijkheid de wereld uit helpen en zekerheid krijgen. Suresy is een gezondheidsplatform voor particulieren en bedrijven, die op zoek zijn naar duidelijkheid. Het merk biedt een online kennisbank voor de meest voorkomende gezondheidskwalen met daarbij betrouwbare gezondheidstests voor thuis.

Reinoud Jager, Head of Marketing bij Suresy: “De samenwerking met Revitalize is ons bij Suresy en Microbe&Lab goed bevallen: ze zijn een goede sparringpartner, komen gemaakte afspraken altijd na, leveren snel en zijn prettig in de omgang. Complimenten ook voor hun flexibiliteit en toewijding!”

Michael Versélewel de Witt Hamer, merkstrateeg bij Revitalize: “We hebben samen met Suresy een bewuste keuze gemaakt om het merk zo vriendelijk en nuchter mogelijk in de markt te zetten. De visuele uitstraling is dan ook fris en kleurrijk geworden en de tone of voice zouden wij verfrissend duidelijk willen noemen. In een markt met voornamelijk klinische concurrenten val het merk vervolgens positief op.”

Credits:

Opdrachtgevers: Marija Djulabic, Reinoud Jager | Branding & communicatie: REVITALIZE rebranding agency | Website Development: Active Collective | Videografie: Edwin Stevens | 3D animatie: RAW Ego | Fotografie: PAAR photography | Sound design: Lab-3

www.suresy.com

www.revitalize.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.